Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako joulusiivous vai palkaton vapaapäivä?

Vierailija
10.11.2011 |

Yksi palkaton vapaapäivä maksaa mulle 100e. Sillä saa 3,5h siivousta, kun taas itse siivoten aikaa jää 8h.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan työ on tehokkaampaa kun olet kotona ja voit itse siivota loppuun kun siivooja ei saa koko kämppää valmiiksi.

Vierailija
2/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuossa huomioinut omalle siivoustyöllesi hintaa, eli sen lisäksi että olet pois palkkatyöstäsi (-100e) joudut raatamaan koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on joulusiivous? Miten teillä yleensä siivous hoidetaan, vapaapäivällä vai siivoojalla?

Vierailija
4/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä tule pyyhittyä keittiön pöytää samalla rätillä kun vessanpönttöä. En mistään hinnasta antaisi vieraan siivoilla kotonani.

Vierailija
5/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on joulusiivous? Miten teillä yleensä siivous hoidetaan, vapaapäivällä vai siivoojalla?

siksi 2-3 kertaa vuodessa kunnon suursiivous

ap.

Vierailija
6/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet jo vähän myöhässä. Meillä päin ainakin alkaa kuulemma olla ajat jo menneet joulusiivouksia ajatellen. Että ota vapaata vaan.:)

Vierailija
7/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet jo vähän myöhässä. Meillä päin ainakin alkaa kuulemma olla ajat jo menneet joulusiivouksia ajatellen. Että ota vapaata vaan.:)

joten tuskin kovin myöhässä olen.

SIksi tämä tulikin mieleen.

ap.

Vierailija
8/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous on sen verran v-mäistä hommaa, että kiireessä se kannattaa ulkoistaa. Yleensä kotisiivoojien jälki on hyvää. Katsot vain vähän, mistä firmasta ostat. Siivousfirmoilla ei ole varaa tehdä sekundaa yksittäisasiakkailla, koska he ovat potentiaalisia tulevia palvelun ostajia.

Ja jos on varaa palkata siivooja kokonaiseksi päiväski, niin siinä ajassa ammattisiivooja saa aika paljon aikaan isossakin kämpässä.

Vierailija
9/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen kämppä teillä on?

Meillä on n. 170 neliötä, ja 3,5 tunnissa siivooja imuroi, pesee lattiat, tuulettaa matot, pesee vessat ja pyyhkii pölyt. Siistii myös keittiötä.

t. 9

Vierailija
10/10 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin lyhyessä ajassa siivoaa tuon kokoisen talon. Meillä suunnilleen saman kokoinen ja tavaroiden raivauksen jälkeen menee ihan perussiivouksessa n. 6 tuntia. Onhan näitä jotka vähän keskilattialta pyyhkäisee.