Apua!! Karppausta ekä päivä takana ja anagrammit huutaa hoosiannaa!!! Onko tämä nyt sinne päinkään?
Eli tämänpäivän saanti: proteiini 38%, hiilarit 5% ja rasva 57%..
Osaanko nyt lukea tuota edes oikein? Kalorit on aivan punaisilla vaikka ihan ohjeiden mukaan olen syönyt..
Nälkä ei ole ja olo aivan mahtava, mutta nuo saadut kalorit, reippaasti yli 2000 ahdistaa hirveästi!
Saas nähdä miten hirteen mennään ensimmäisessä punnituksessa viikon päästä..HUI!
Kommentit (5)
Jos jotain viilaamista on niin ehkä proteiineissa. Jos oler vähän liikkuva etkä ihan valtavan painoinen, proteiinia voi tulla hiukan liikaa painokiloa kohti.
En jaksa nyt tehdä jakolaskua siitä, montako grammaa proteiinia sait. Jos on yli 1,5 / painokilo niin on ehkä liikaa. Minulle riittää gramma, mutta painakin vielä paljon. Yksilöitä ollaan jne, jos olo on hyvä niin hyvältä näyttää. Muussa tapauksessa sitä rasvaa voisi vielä vaan vähän lisätä proteiinin kustannuksella.
Jos jotain viilaamista on niin ehkä proteiineissa. Jos oler vähän liikkuva etkä ihan valtavan painoinen, proteiinia voi tulla hiukan liikaa painokiloa kohti. En jaksa nyt tehdä jakolaskua siitä, montako grammaa proteiinia sait. Jos on yli 1,5 / painokilo niin on ehkä liikaa. Minulle riittää gramma, mutta painakin vielä paljon. Yksilöitä ollaan jne, jos olo on hyvä niin hyvältä näyttää. Muussa tapauksessa sitä rasvaa voisi vielä vaan vähän lisätä proteiinin kustannuksella.
Aika uskomattomalta tuntuu kyllä. Olen viimeiset kymmenen vuotta yrittänyt pitää painoa hallinnassa syömättömyydellä ja nälällä. Ei ole onnistunut, nyt ylipainoa n. 15 kg.
Karppaus on liian outoa ollakseen totta, miten riittää vain hiilareiden kontrollointi? Rasvaa ei tarvitse ajatellakaan? Ei ymmärrä ei, mutta katotaan mitä vaaka ensi viikolla näyttää..Mies jo kyseli naureskellen että mitä jos paino nouseekin viikossa 8 kiloa tuolla kalorimäärällä..Niinpä..=/
Jotkut laihtuvat ihan tolkuttomasti vaikka syövät paljon. Mä olen sitä mieltä, että laihtuminen perustuu nälänhallinnan paranemiseen, repsahdusten puuttumiseen jne. Kyllä kalorivajetta pitää olla, mutta sen ei tarvitse olla ihan niin suuri kuin muilla tavoilla laihduttaessa. Totuttelisin sinuna nyt tähän uuteen systeemin, mutta jos paino jumii niin proteiininkin vähentäminen auttaa ainakin minulla. Jos olet 15 kiloa ylipainoinen, et oikein millään voi lihoa 2 000 kalorilla ainakaan suuria määriä.
Kissa = kassi
Kukka = Kakku
Puska = Paksu