Miten kukaan yli 16v nainen voi pitää BB Beniä vähääkään miehekkäänä?
Harvoin näkee noin naismaisia maneereita omaavaa, omien sanojensa mukaan heteromiestä.
Kommentit (8)
..Eeva-lehden "Suomen seksikkäin mies"- äänestyksessä oli top3:ssa mm. Paradise Oskar... ja Eevan lukijatkin melko varmasti on yli 16v... en ymmärrä en.
Mun mielestä Ben on miehekäs.
Se on toiset huomioon ottava, tunteikas, mutta vähän rosoinenkin välillä, osaa olla romanttinen ja sen kanssa voi jutella muodista ja vaatteista.
Kyllä muhun tollanen mies vetoaa ainakin enemmän kuin kaljalle, kuselle ja moottoriöljylle haiseva nahkatakkinen risuparta.
Mun mielestä Ben on miehekäs.
Se on toiset huomioon ottava, tunteikas, mutta vähän rosoinenkin välillä, osaa olla romanttinen ja sen kanssa voi jutella muodista ja vaatteista.
Kyllä muhun tollanen mies vetoaa ainakin enemmän kuin kaljalle, kuselle ja moottoriöljylle haiseva nahkatakkinen risuparta.
Sen mielestä naisen tärkeimmät ominaisuudet on blondius (kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti) ja bimbous. Eli ei kauheen korkeelle sit ehkä arvosta naisia kuitenkaan?
Ben vaikuttaa just semmoselta rich kidiltä, kaiken valmiiksi saaneelta. ei tartte ku kallistaa päätään sivulle ja hymyillä niin kaikki ihmiset ovat polvillaan sen edessä.
not sexy, mut suloinen kylläkin
Ja maailmassahan ei ole muun tyyppisiä miehiä kuin Ben ja edellä mainittu miestyyppi..
Ben on todella naismainen.
Ei kauheen älykäs ja se hymy on ällö. En oikein osaa sanoa mitään positiivista.
No ehkä se et puolusti Janicaa kun Sebastian muka haukkui sitä.
Liian lipevä häntäheikki. Eikä ollenkaan ulkonäöllisestikään makuuni, väritön.
enkä kyllä sanoisi sitä miehekkääksi, mutta söpö se kyllä on. En ole ikinä katsonut BigBrotheria, mutta mieheni katsoo ja minä aloin katsoa ihan sen takia kun Benkku on niin suloinen!
t.22v nainen