Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mulla, soitti että hän hakee sushia

Vierailija
09.11.2011 |

työmatkallaan meille päivälliseksi, että ei tarvitse tehdä ruokaa.

Jee!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi on ihan tavallista että jompikumpi hakee välillä valmista ruokaa.

Vierailija
2/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sinulla kovat vaatimukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toi on ihan tavallista että jompikumpi hakee välillä valmista ruokaa.

tehdään kotona itse ja yleensä se olen minä, joka olen ennen kotona iltaisin. Ulkona käydään syömässä kerran viikossa, harvoin ravintolasta siis haetaan kotiin.

Vierailija
4/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa arkea, kun minun ei tarvitse tehdä ruokaa tänään. ap

Vierailija
5/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kun työt jaetaan. Mitä uutta tuo nyt on. Ja miten se miehestä ihanan tekee..tavallista hommaa.

Vierailija
6/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeasti halusi sanoa, että hänen miehensä on parempi kuin teidän, koska teidän mies helpottaa arkea vain piipahtamalla mäkkärissä. SUSHI on tässä se taikasana.

Vierailija
7/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai kun työt jaetaan. Mitä uutta tuo nyt on. Ja miten se miehestä ihanan tekee..tavallista hommaa.

huono päivä. Mminusta on ihanaa arjen luksusta,kun mies joskus hakee vaikka tylsät pizzat pizzeriasta: ei tarvitse kokata kenenkään työpäivän päätteeksi, saa kävellä valmiiseen pöytään. Iloa pienistä asioista, eikö sitä saisi kokea?

Vierailija
8/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut tylsiä vastauksia. Mun mielestä toi oli ainakina ihanaa! Mukavia arjen pikkuihanuuksia, joista osaa nauttia. :)

Vierailija
9/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sulle ap. Ikävä kyllä mulla ei ole noin ihanaa miestä. Pelaa konsolilla päivät pitkät, ei käy kaupassa ja huutaa jos kokis on loppu :(

Vierailija
10/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ruuat mukanaan, rentoudu ja laita takka päälle valmiiksi =) ap minusta tuo on ihanaa

Vierailija
11/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oikeasti halusi sanoa, että hänen miehensä on parempi kuin teidän, koska teidän mies helpottaa arkea vain piipahtamalla mäkkärissä. SUSHI on tässä se taikasana.

tämän päivän piristys ja helpotusta arkeen. ap (ei kannata ottaa niin vakavasti)

Vierailija
12/12 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono päivä. Mminusta on ihanaa arjen luksusta,kun mies joskus hakee vaikka tylsät pizzat pizzeriasta: ei tarvitse kokata kenenkään työpäivän päätteeksi, saa kävellä valmiiseen pöytään. Iloa pienistä asioista, eikö sitä saisi kokea?

mulle helpotus arki-iltaan, kun ei tarvitse tehdä ruokaa (ja sushi vaan sattuu olemaan mun lempparia vielä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme