Unohdin että itkuhälytin oli päällä ja pieraisin =/
Nolottaa niin vietävästi.
Miehen (todella komea) ystävä tuli meille kylään ja koska olin jo jonkin aikaa kärsinyt ilmavaivoista, päätin että menen "katsomaan vauvaa" nukkuuko hän ja ajattelin päästellä helpottavat rutaisut samalla, ja sen siliän tien kun oli pieraissut muistin että VITTU itkuhälytin on päällä ja toinen kaiutin on olohuoneessa missä mies ystävänsä kanssa istuu :(
Kommentit (12)
viiveellä, mutta se on varmasti mennyt päälle jo siinä vaiheessa kun avasin vauvan huoneen oven (näin ainakin aiemmin on mennyt) joten järkkypieru on taatusti kuulunut.
Yritin mieheltäni nolona kysellä kuuliko hän mitään, mutta naurultaan ei meinannut saada kunnon vastausta suustaan :(
AP
Mulle kävi taannoin niin että tulin pyykkituvalta hissille, jossa haisi ihan törkeästi. Joku oli selvästikin juuri päästellyt ja sitten poistunut paikalta.
En jaksanut kävellä rappujakaan täpötäyden pyykkikopan kanssa, joten jäin hissiin. Juuri kun ovi oli sulkeutumassa, tuli hissiin komea yläkerran mies - teki niin mieli vajota maan alle ja huutaa: SE EN OLLUT MINÄ!!
Miksi vieraan miehen ajatukset sinusta ovat sinulle näin tärkeitä. Ja jos hän on normaaliälyinen, hän tietää, että myös naiset piereskelevät.
Ja jos hän on normaaliälyinen, hän tietää, että myös naiset piereskelevät.
jos ei olisi komea niin sitten ihan sama vai?
Samoin ap puhuu komeasta miehestä.
Juuri kun ovi oli sulkeutumassa, tuli hissiin komea yläkerran mies - teki niin mieli vajota maan alle ja huutaa: SE EN OLLUT MINÄ!!
naiset ei piereskele koskaan, naiset tuoksuu kukilta
joka näin esti sua ajautumasta aviorikokseen sen komean miehen kanssa.
Eli jos itse olisin pieraissut, niin yhteys olisi vasta mennyt pierun jälkeen päälle, eikä näin ollen itse pierua kuuluisi hälyyttimen kautta.
ja päivitellä miten HIRVEÄT ilmavaivat vauvalla onkaan.
viiveellä, mutta se on varmasti mennyt päälle jo siinä vaiheessa kun avasin vauvan huoneen oven (näin ainakin aiemmin on mennyt) joten järkkypieru on taatusti kuulunut.
Yritin mieheltäni nolona kysellä kuuliko hän mitään, mutta naurultaan ei meinannut saada kunnon vastausta suustaan :(
AP
Täytyy tehdä lapsensuojeluilmoitus siitä miten savustat vauvaparkaa pahanhajuisilla pieruillasi! Mene piereskelemään parvekkeelle tai kylpyhuoneeseen mutta älä avuttoman nukkuvan kullannupun viereen! Olisiko sinusta kiva nukkua mojovassa pierunhajussa? Tuskin!!! Häpeä!