Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt kerrotte mulle, että voiko ex

Vierailija
08.11.2011 |

ilman taka-ajatuksia pyytää lapsen ja minut yökylään vanhempiensa luokse toiseen kaupunkiin? Vanhemmilla myös ns citykämppä täällä ja olisi kai luontevampaa tavata siellä, vai? Isovanhemmat eivät ole kutsuneet lapsenlastaan itse, emmekä ole tekemisissä. Ex.n kanssa oli riitaisa ero.. Kutsu oli minusta tilanteeseen nähden melko outo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokseen yöksi vaan pyyntö ollut lapsen..tai ehkäpä exällä on menoa yöksi ja ajatteli että sä vahdit lasta kun hän lähtee menemään=)

Vierailija
2/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku hullu liikkeellä. Älä mene, miksi exäsi kutsuisi teidät vanhemmilleen? Eri asia jos vanhempansa pyytäisivät itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taka-ajatusten laadusta tosin en menisi mitään veikkaamaan. Mikä hänen julkilausuttu ajatuksensa oikein oli? Että miksi kummassa menisit?

Vierailija
4/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit olennaisen asian pois: onko sinun ja lapsesi tarkoitus tavata samalla lapsen isä? Ketkä siis tapaisivat keidät?

Vierailija
5/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minä, lapsi, ex ja exn vanhemmat ja kaikki yövyttäis saman katon alla.. Ja kutsun peruste oli vaan se, että olis kiva jos tultaisiin. Mua kyllä kummastuttaa... ap

Vierailija
6/6 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisit yllättyä iloisesti.

Minusta ei ole mitään outoa siinä, että isä kutsuu lapsensa ja tämän äidin isovanhempien luokse. Jos eronne oli riitaisa miehesi haluaa ehkä rakentaa rauhaa ja normalisoida välejänne.