Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautua ystävien pettäjäpuolisoiden uusiin suhteisiin?

Vierailija
08.11.2011 |

Kaksi varattua ja perheellistä rakastuivat toisiinsa, ja pettivät puolisoitaan aika pitkään ennen kuin asia tuli julki ja toiselle parille ero. Kaikki neljä ovat minulle ystäviä ja tuttuja, ja olen heidän kanssaan tekemisissään usein, halusin tai en.

Kertokaa, kokeneet, miten jatkossa suhtautua näihin pettäjäpuolisoihin? Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta en osaa olla luonnollisesti enää heidän seurassaan paitsi petetyn puolison kanssa, joka on hyvä ystäväni. Tämä on pahempaa kuin elokuvissa:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ala pelaamaan mitään peliä tai näyttelemään kenellekään. Jos sinusta tuntuu pahalta etkä koe luontevana, niin et hämää ketään.

Sanon siis, että toimi niin kuin tuntuu. Älä ole yhteydessä, jos siltä tuntuu. Jos olet, älä näyttele.

Vierailija
2/3 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro uudelle naiselle, että olet exän hyvä ystävä ja että tilanne on sinulle vaikea.

Kyllä ne välit siitä korjautuu, jos on tarvetta. Mutta ellei niin eihän sille voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä en viitsi eritellä tässä. Mutta en voi hehkuttaa toisten onnea, kun ystäväni saa samalla kärsiä. Kolmosen ohje tuntea vahingoniloa on hyvin asiaton.