Miksei nuori 22v avovaimo kykene järjestämään joulua 40v kumppaninsa kanssa?
Nyt ex tunkee vanhaan kotiinsa ja varmaan ovelana että säästetään.Minä tarjoan tasan kahvikupin ja muutaman leivonnaisen,siitä saatte!
Kommentit (14)
jonne sun ex ei vielä ole tervetullut... tuskin säästääkseen :DD
silmänsä mutta tänne ei oo tulemista.
Miksei keski-ikäinen 40-vuotias avomies kykene järjestämään joulua 22 v kumppaninsa kanssa?
Ehkä se 22-vuotas vietti vielä viime joulun (ja kaikki elämänsä edeltävät) iskän ja äiskän kaa omassa kotona?
Nelikymppisellä on paljon enemmän kokemusta joulujärjestelyistä kuin 22-vuotiaalla.
.
suhteessa vaikka oli lapsia tehnyt jouluisin yhtään mitään! On varmaan sormi suussa kun on eka joulu yksin ilman osaavaa emäntää.
suhteessa vaikka oli lapsia tehnyt jouluisin yhtään mitään! On varmaan sormi suussa kun on eka joulu yksin ilman osaavaa emäntää.
Ellei nelikymppinen äijä saa minkäänlaista juhlaa kotonaan jouluksi akaiseksi, niin olkoon ilman. So what?
Ei tarvi sen enempää nyxän kuin exän joulun mennä pilalle vain sen takia että mies on kyvytön.
Miksei keski-ikäinen 40-vuotias avomies kykene järjestämään joulua 22 v kumppaninsa kanssa? Ehkä se 22-vuotas vietti vielä viime joulun (ja kaikki elämänsä edeltävät) iskän ja äiskän kaa omassa kotona? Nelikymppisellä on paljon enemmän kokemusta joulujärjestelyistä kuin 22-vuotiaalla. .
on MIES. Niillä harvoin on yhtään minkään vertaa kokemusta joulun järjestämisestä...
Mun eksä oli 14 vuotta vanhempi, mies siis. Ei vietetty ainuttakaan joulua yhdessä siksi, että mulle joulu on tosi tärkeä, miehelle vain yksi syy lisää valittaa asiasta jos toisesta. Vietin tosiaan joulun aatonaatosta loppiaiseen vanhempieni luona, eikä ollut tippaakaan miestä ikävä. Eipä tarvinnut sitten miehen joulutavoista valitella, sai viettää kotonaan joulutonta joulua. Sitä saa mitä tilaa!
Mä ainakin sanoin ihan suoraan, että en käy hapannaaman kanssa joulua viettämään, olkoon yksin.
nuormepaan vaihtamalla ei parane... paitsi ehkä autokaupassa!
Ex ei ota takas.Yritä tajuta se.Mikä sulle nyt tuli?
exäsi tunkee vanhempiensa kotiin, niin eihän hän silloin sinun kotiisi tunge? Eli kenelle tarjoat kahvikupin ja leivonnaisen?
En tajunnut tuosta sekavasta sepustuksesta yhtään mitään.
Miksei keski-ikäinen 40-vuotias avomies kykene järjestämään joulua 22 v kumppaninsa kanssa? Ehkä se 22-vuotas vietti vielä viime joulun (ja kaikki elämänsä edeltävät) iskän ja äiskän kaa omassa kotona? Nelikymppisellä on paljon enemmän kokemusta joulujärjestelyistä kuin 22-vuotiaalla. .
on MIES. Niillä harvoin on yhtään minkään vertaa kokemusta joulun järjestämisestä...
Mun eksä oli 14 vuotta vanhempi, mies siis. Ei vietetty ainuttakaan joulua yhdessä siksi, että mulle joulu on tosi tärkeä, miehelle vain yksi syy lisää valittaa asiasta jos toisesta. Vietin tosiaan joulun aatonaatosta loppiaiseen vanhempieni luona, eikä ollut tippaakaan miestä ikävä. Eipä tarvinnut sitten miehen joulutavoista valitella, sai viettää kotonaan joulutonta joulua. Sitä saa mitä tilaa!
Mä ainakin sanoin ihan suoraan, että en käy hapannaaman kanssa joulua viettämään, olkoon yksin.
kunnes vihdoin tajusit että paremminkin olisi alunperin voinut valita?
vaikuttaa siihen miten joulun ottaa ja miten sitä järjestelee?
Hoh-hoh-hoo, kun on tyhmiä naisia vielä olemassa, tekosyynä sukupuoli ja ukot saa makoilla ja pakoilla.
LOL vaan teille.
ex ei mene..?