Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17v ja tuleva äiti:)

08.11.2011 |

Moikka moi!

Tässä olisi 17v tyttönen joka odottaa esikoistaan. Olisin vailla seuraa. Ei ole kauheasti samassa tilanteessa olevia kavereita tällä hetkellä.

Olen viikolla 13+1 ja pahoinvointi jatkuu edelleen. Heti kun syön on juostava vessaan. Toivottavasti tämä pahoinvointi jossakin vaiheessa helpottaa.

Odotan vähän sekavin mielin synnytystä. Joinakin päivinä olen ihan innoissani ja tohkeissani ja toisena päivänä mietin että, osaanko synnyttää ja mahtuuko pikkuinen edes tulemaan maailmaan :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 17v kun tulin raskaaksi nyt olen jo vsnhempi mutta olisi kiva jutella enemmänkin vaikkapa s-postilla jos kiinnostaa

2/3 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täälläkin ollaa seuraa vailla. Täytin viikko sitten 19 ja odotan esikoista. rv 14+6 menossa :) Varmasti helpottaa pahoinvointi! Mulla oli kans ihan kamalat pahoinvoinnit. Kouluunki pääsy oli aamulla tosi vaikeeta kun joutu hyppäämään 3 kertaa matkan aikana bussista tai metrosta pois kun meinas heittää jalat alta ja oksetti ja pyörrytti niin kamalasti. Mut ne loppu seinään viikolla 11 muistaakseni. Pelästyin tosi paljon et onks pikkusella kaikki hyvin kun yhtäkkiä ei ollukkaan mitään oireita. Samat fiilikset synnytyksestä. Pelkään sitä niin paljon et pitää varmaan veuvolassa ottaa puheeks. Mutta ei kannata vielä miettiä tulee vaan turhaa stressiä. :) Tsemppiä sinne ja olis kiva kuulla kuulumisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä myöhänen ehkä mut olen 17vuotta minulla on 7kk vanha tyttö vauva. Mulla oli kans tosi vaikeeta ton pahoinvoinnin kaa en voinu ees aluks pestä hampaita :D Synnytystä ei kannata jännittää se on sitte sen hetken asia. Ja jokainen osaa synnyttää toki omalla tavallaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän