Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En erityisemmin miestäni rakasta mutta hän tuo rahaa perheeseen

Vierailija
07.11.2011 |

Fiksuna naisena en koskaan lähtisi tästä suhteesta jonkun luuserin matkaan. Meillä on upea asunto, kalliit, Suomessa harvinaiset autot ja kunhan pimpsaa annan pari kertaa viikossa niin ok.

En tajua naisia tai miehiä, jotka sekoilevat mukamas-rakkauden nimiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa ole mitään ihmeellistä! Teillä on miehenne kanssa selvä sopimus eli olette yhdessä, vaikka sen kummempia tunteita ei liity suhteeseenne. Kaksi aikuista ihmistä voi aivan hyvin tehdä noin! Toiset ovat suhteessa rakkaudesta ja toiset esim. varallisuuden takia.

Vierailija
2/3 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset arvostavat enemmän tunteita ja toiset taas enemmän varakkuutta. Minä ottaisin ilman muuta mieluummin köyhän ihmisen jota rakastan ja joka rakastaisi minua, kuin rikkaan ihmisen, johon minulla ei olisi tunnesidettä. Enkä jalkojanikaan ala levittämään rahan tähden vaan rakkauden tähden. Eikös se muuten ala lähennellä huoraamista; annat pimpsaasi jotta saat elintasosi?

Omia valintoja, ilman muuta. Kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos te molemmat tiedätte missä mennään. Jos miehellä ei ole hajuakaan, että sinulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan ja olet hänen kanssaan rahasta, niin sitten tuollainen toisen hyväksikäyttö on väärin.

Eli jos kaksi aikuista solmivat liiton, tekivät sen sitten järkisyistä, rahasyistä tai rakkaudesta, kaikki on yhtä hyväksyttävää, jos molemmat on samalla aaltopituudella asioiden laidasta.