Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 168cm/65kg, kehtaako laittaa pikkujouluihin mekon näillä kiloilla?

Vierailija
07.11.2011 |

Mietin jotain leveähelmaista, koska olen tasapaksu. Vai näytänkö vain epätoivoiselta yritykseltä mekko päällä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan takuulla käytän mekkoa vaikka vähän tasapaksun mallinen olenkin.

Vierailija
2/18 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekostahan se on kiinni enemmän kuin painosta itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapaksut punkerot on kyllä ihan hirveitä!!!

Toivottavasti laihdut joskus!! Tsemppiä!!

Vierailija
4/18 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just saman mittainen ja alkoi ahdistamaan, näytänkö sun mielestä sairaalloisen lihavalta ihrapallolta jonka pitäis pukeutua pussilakanaan tai mieluiten jäädä kotiin pikkujoulujen ilmapiiriä pilaamasta.

Vierailija
5/18 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuollanen ihraläskijättiläisvalaskalas voi mekkoa pitää.. voi kilin vittu, 14v palstako tää on?????

Vierailija
6/18 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just saman mittainen ja alkoi ahdistamaan, näytänkö sun mielestä sairaalloisen lihavalta ihrapallolta jonka pitäis pukeutua pussilakanaan tai mieluiten jäädä kotiin pikkujoulujen ilmapiiriä pilaamasta.

Mutta tuo on juuri se painoalue, jossa voi näyttää pullukalta, jopa lihavalta pallomahalta tai ihan vain herkulisen naiselliselta. Tai atleettiselta. Täysin riippuen lihasmassasta, rasvan jakautumistaipumuksesta jne.

Ihan terve paino joka tapauksessa normaalille naiselle, esteettisyys riippuu siis tapauksesta ja tietysti katsojan mausta.

Vierailija
7/18 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulleammallakin voi olla hyvät kepit.

siitä vaan, mä en noilla kiloilla ollut edes pullea.

Vierailija
8/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos pikkujouluihin menen, niin ihan varmasti laitan jonkinlaisen mekon. Jos jotain häiritsee, niin katsokoon muualle :)

Vierailija
9/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun paino kuulostaa ihan normaalilta, olet kilojesi puolesta paljon minua hoikempi.

Kiinnotä pukeutumisessasi huomio parhaimpiin puoliisi. Kokeile erilaisia mekkoja, korkkareita. Ja juhliin sähäkkä kampaus ja kaunis meikki. Helmat hulmuamaan vaan :)

Vierailija
10/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutumisneuvoja vaikka netistä tai kysele myyjältä, jokaiselle löytyy se parhaiten sopiva malli joka hämää vartalon ei-niin-toivottuja kohtia

Vierailija
11/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitussa, olet ainaki niinqu 20 kiloo läski :-P sun pitää olla suora tikku jotta voit mennä ihmisten ilmoille! ;)

sarkasmia

Vierailija
12/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen paaaljon pulleampi kiloilla 79 ja sentit samassa kuin sulla. Sääret on suhteessa kohtuullisen hyvät/sutjakat muuhun kroppaan, joten hame pukee mua. Eihän nuo mitkään hoikat säihkysääret ole, mutta ei kai näillä kiloilla ole kenelläkään. Mutta ne ei ole kuitenkaan paksut, monilla 10 kiloa hoikemmilla on sama pohkeenympärys kuin mulla.

Vierailija
13/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipase sitt viel ennen mekon pukemista plastiikkakirurgin pakeilla varmistamassa, ett sull on ulokkeet oikeis paikoissa, eli tissien ja perseen kohalla, muut paikat tarttee mahtua neulansilmästä läpi. Eikös niin? ;)

Vierailija
14/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei?? Hyvän mallinen mekko on usein paljon kivempi kuin housut! Esim. luo muotoja, peittää paksuja reisiä/lantiota.. Ja olen aika samankokoinen kuin sinä. Kiva mekko ja korkkarit, kyllä kelpaa!

Vierailija
15/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole edes paksu, korkeintaan vähän pyöreä. Nykyäänhän on hirveästi vaihtoehtoja leikkauksissa ja malleissa, voit valita sellaisen joka parhaiten korostaa vartaloasi.

Vierailija
16/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin! En edes tajunnut ettei "näillä kiloilla" näyttäisi hyvältä mekko päällä:D

Kotelomekkoja, osassa vyötärö normaalilla korkeudella, parhaimmissa vähän korkeammalla pallean päällä. Näin tällainen tasapaksukin näyttää hoikalta ja vyötärölliseltä...

Leveähelmaisiakin löytyy, kauniitta erikoisia leikkauksia yläosassa, kunnon vyö. Käytän myös neulemekkoja trikoiden kanssa (melko lyhyitä jopa), niissä väljyys lähtee rinnan alta eikä ole ihan pintaa nuolevia muutenkaan.

Mulla on se ongelma että poikamaisen suoran vartalon lisäksi mulla on pieni pömppä ja pallea koholla joten ne pitää peittää.

Vierailija
17/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kirkkaanpunaista lateksi-/velouasua ole laittamassa..

Vierailija
18/18 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tää ei oo tosissaan kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän