Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä, vanhemmat?

Vierailija
06.11.2011 |

tuli yhdestä aiemmasta ketjusta mieleen, saako/tutkitteko lastenne kännyköitä? siis tekstiviestejä ja muuta? muistan kun olin nuorempi ja (olinkohan 6.luokalla) ja paras ysäväni jäi kiinni tuolloin miehen kanssa tekstailusta (en muista kuinka vanha se oli) mutta minun ja tämän tytön äiti ovat ystäviä myös ja tämä äiti kertoi äidilleni tästä ja äitini käski antaa puhelimeni samantien tutkittavaksi, luuli kai että minäkin teen sitä? olin erittäin vihainen mutta ymmärrän äitini huolen silloin. eli tutkittteko? sehän on mielestäni osa huolenpitoa mutta onko se kirjesalaisuusrikos? kannustetaanhan vanhempia seuraamaan missä lapset surffaavat netissäkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmella lapsella kännykkä. En ole myöskään tutkinut mieheni kännykkää.

Lapset ovat netissä valvonnan alaisina (siis samassa tilassa, kun missä vanhemmat viettää aikaa).

Vierailija
2/3 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies tutkii välillä lasten puhelimet. Mäkin lukisin kyllä, jos epäilisin jotain. Mun mielestä se on sallittua lasten turvallisuuden takia, mutta ei omasta uteliaisuudesta.

Tosin lapset ovat vasta alakouluikäisiä eli asia ei ole oikeastaan vielä ajankohtainen, kun lapsillakaan ei ole mitään salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katon tekstarit ja puhelut. Kerran kavereilta tullut täysin lapsille sopimaton kuvaviesti. Onneksi silloisen puhelimen mininäyttö esti lasta tajuamasta kuvan täyttä sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi