Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kate Middleton raskaana? Tässä syy epäilykseen

Vierailija
05.11.2011 |

Prinssi William ja hänen vaimonsa Kate Middleton saivat aikaan hurjaa vauhtia kasvavan vauvahuhun Katen kieltäydyttyä maistamasta pähkinätuotetta pariskunnan tuoreella edustusmatkalla Tanskassa. Paikallaolijoiden mukaan Kate oli myös vilkaissut aviomiestään Williamia hyvin merkitsevästi kieltäytyessään maistiaisista.

Englannin hovi on kohun seurauksena myöntänyt, että Kate ei ole allerginen pähkinöille. Sen sijaan odottaville äideille pähkinätuotteita ei suositella, koska niiden nauttiminen saattaa toisinaan aiheuttaa vauvalle allergiaa.

Lähde: Daily mail

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2057874/Duchess-Cambridges-refu…

Vältitkö sinä pähkinöitä raskaana ollessasi, itse en ollut koskaan edes kuullut tämmöisestä allergia jutusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uk:ssa pyydetään välttämään pähkinöitä raskaana, jos suvussa/perheessä on ollut allergiaa.

Vierailija
2/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni astmariski oli suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tosi paljon pähkinöitä. Niillä pysyy kätevästi pahoinvointi poissa töissä... Suvussa ei kyllä ole juuri allergioita.

Vierailija
4/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä alentua juorulehtien tasolle? On todella törkeää puhua Catherinesta hänen entisellä nimellään, onhan hän ollut herttuatar jo puoli vuotta.

Vierailija
5/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi huono näkemään mitään alkuraskauden kumpuja hoikilla ihmisillä.

Mutta joo, vyö oli aika korkealla, mutta hoikalta ja tyylikkäältä näytti eikä takkikaan kyllä miltään isolta näyttänyt.

Vierailija
6/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cambridgen herttuattaren on synnytettävä 1-3 tervettä lasta jotta hän pitäisi oman osuutensa työsopimuksestaan. Hänellä ei ole vaihtoehtoja, joten kyllä ne vauva-uutiset sieltä jossakin vaiheessa putkahtavat, pähkinöillä tai ilman.

Mitä kovempi raskausvartiointi julkisuudessa, sitä kovempi stressi Catherinelle ja sitä huonommat mahdollisuudet raskaaksi tulolle.

Joten relax, kyllä C&W sen lapsen saavat ja sitten päästään kommentoimaan raskautta, tyyliä, raskauskiloja jne jne. Sillä välin jokainen voi keskittyä omaan elämäänsä.

Vierailija
7/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi huono näkemään mitään alkuraskauden kumpuja hoikilla ihmisillä.

Mutta joo, vyö oli aika korkealla, mutta hoikalta ja tyylikkäältä näytti eikä takkikaan kyllä miltään isolta näyttänyt.[/i