Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pitänyt kaverisynttäreitä 3-vuotiaalle?

Vierailija
05.11.2011 |

Niin moni vieras perunut ujouteen vedoten (täysin ymmärrettävää tietenkin), että taitaa olla liian aikaista. 4-v. synttärit kai sitten...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äiti ja/tai isä on ollut mukana tietty.

Vierailija
2/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On me pidetty 1- ja 2-vee synttärit, niin että on äiti tai iskä mukana. Kolmonen menee varmasti vielä niin että on avec ja se on ihan jees, helpompaa myös järjestäjälle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut lapsella 2v ekat kaverisynttärit ja niiden vieraina olleiden lasten luona oltiin myös kaverisynttäreillä. Siis olin lapsen kanssa siellä, ilman äitiä kaverisynttärit sitten 4v ikäisenä, jos silloin jo onnistuu. Vaikka ollaan tuttuja ja kyläillään muutenkin kuin synttäreiden aikaan, niin ei näitä 2v lapsia olisi voinut jättää ilman vanhempia juhlimaan yhden tai kahden ihmisen vastuulle.

Vierailija
4/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu koskee myös vanhempia, ilman muuta.Ehkä 6v synttärit ilman aikuisia...saas nähdä.Tytär on nyt 4v.En myöskään päästäisi lasta ilman minua tai isäänsä kaverisynttäreille vielä.

Vierailija
5/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu koskee myös vanhempia, ilman muuta.Ehkä 6v synttärit ilman aikuisia...saas nähdä.Tytär on nyt 4v.En myöskään päästäisi lasta ilman minua tai isäänsä kaverisynttäreille vielä.

Vierailija
6/6 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilman muuta se sopisi. Kyseessä päiväkotikavereita, joiden kanssa ei muuten tekemisissä, joten ymmärrettävästi ihan joka vanhempi ei ole kiinnostunut lähtemään mukaan. ap