Onko kukaan löytänyt miestään tälla tavalla? Outo vetovoima
Olemme samassa isossa konsernissa töissä ja olen nähnyt hänet kaukaa jo vuoden verran. Vasta pari viikkoa sitten tutustuin häneen.
Koko tämän vuoden olen ollut hänestä hyvin "tietoinen". Ja tiedän, että tunne on ollut molemminpuolinen. Elokuussa tajusin etäisistä katseista, että tämä ei jää katseluksi.
Lokakuussa sitten pääsimme esittäytymään. Mies etsi minut käsiinsä. Ja viime viikolla uudestaan olimme samassa lounaspöydässä. Ja nyt minulla on vahva tunne, että hän on minun mieheni.
En siis tunne häntä, yleistä löpinää vain. Keskustelu on sujunut asiallisesti ja ok. Istun vain vieressä ihan housut märkinä.... Piti elää nelikymppiseksi, ennenkuin törmään tällaiseen vetovoimaan. Ja saaden päähäni ajatuksia, että tuossa on minun mieheni.
Onko kellään tällaisia kokemuksia? Kuinka hullu olen?
Kommentit (26)
pillu siinä munalle huutelee. Vaikka olisi vanhempikin pillu.
Kun se pillu huomasi alkavan kaljun. Onko muilla tällaista? Olen luullut aina vetovoiman alkavan katseesta...
ap
että se pillu huutelee kaljulle. Menoksi vain! Miksi ihmeessä vetovoima Sen Oikean kanssa ei olisi seksuaalista?
Miehet ovat realisteja, joten älä ylläty jos mies ei koe vastaavaa sielujen sympatiaa vaikka olisikin kiinnostunut. :) Kokeile vähän tai tilaisuus menee ohi.
Toisaalta oma mieheni aina sanoo, että kiinnostunut mies tekee kyllä aloitteen.
Mies vetoaa sinussa johonkin aiemmin koettuun. Ja herättää siksi niin voimakkaat positiiviset tunteet.Mutta ei se haittaa, siitä voi silti tulla hyvä kaunis parisuhde. Minulla on ollut jo seitsemän vuotta tuttu mies, joka heti vei minulta jalat alta olemuksellaan, vaikka tuskin kaikkia muita naisia niin miellyttäisi.
Anna palaa nyt vaan! Mitä voit menettää??? Ala puhua vaikka jostain kiinnostavasta uudesta elokuvasta ja jos mies sanoo että kuulostaa kiinnostavalta, niin kysy lähtiskö mukaasi
Itse asiassa minä aloitin keskustelun eilen, mutta tosi älyllisesti. Ennen eilistä olin siis vain sanonut käspäivää (en ole koskaan eläessäni saanut yhtä voimakasta kädenpuristusta keltään, btw). Sitten eilen hän tuli osastollemme, niin minä en päästänyt häntä pois vaan aloin puhumaan yhdestä teoreettisesta ongelmasta :-)). Oli muuten jotenkin hermostunutta keskustelua puolin ja toisin :.-).
Uskon transferenssiin. Se toimii aina ja kaikkialla, jokaisessa parisuhteessa. Kukaan ei pääse siltä pakoon. Tässäkin tilanteessa huomaan, että mies on kyllä samaa "rotua" kuin eksänikin.
ap
että se pillu huutelee kaljulle. Menoksi vain! Miksi ihmeessä vetovoima Sen Oikean kanssa ei olisi seksuaalista?
Eihän mies voi olla "se oikea", jos ei tunne seksuaalista vetovoimaa.
vaikka en ollut koskaan nähnytkään miestä.
Työasioiden takia soiteltiin siis lähes päivittäin ja mä olin housut märkinä tietämättä minkänäkoisen tyypin kanssa juttelen.
No tuolla se nyt ajaa partaansa kylppärissä ja tästä on aikaa 15 v, edelleen vetovoimaa löytyy ja olen täälläkin useaan kertaan puhunut siitä miten tärkeää on olla ja löytää se oikea. (ja saanut tietty paskaa niskaan siitäkin)
Onnea ap!
mä uskon että mies voi olla ap:lle se oikea, ongelma vain on että miehen pitäisi ajatella niin myös. Aika monet tuntevat vetovoimaa esim. hyvännäköisiin ihmisiin ja kuitenkaan nämä eivät koskaan vastaa tunteeseen. Ennenkuin suunnittelet häitä, kannattaa siis pyytää miestä esim. kahville.
Vuosi sitten tavattiin, välillä nähtiin ja koko ajan tiesin,että tässä on jotain.. Mulla on tapana saada haluamani ;) Vaikka käyttäydyimme erittäin asiallisesti.. Jokin aika sitten samoissa juhlissa vähän tanssia ja juttelua (alkon voimalla..) ja paljon asioita selvisi. Sen jälkeen .. hmm salaisia tapaamisia.. Molemminpuolinen vetovoima, samat kiinnostuksen kohteet yms yms. Muutama mutka matkassa.. esim perhe.. Tunnen että tuo on minun mieheni. Miten käy, luoja yksin tietää.
tuntui jotenkin heti, että olimme vanhoja tuttuja. Hän istui yhdessä seminaarissa viereeni, ja minä rupesin heti juttelemaan hänelle kuin vanhalle tutulle. Tapasimme siis ensimmäistä kertaa, mutta uskalsin heittää hänelle heti sellaista herjaa, mitä en todellakaan yleensä ensitapaamisella heitä. Jotenkin mies vain tuntui heti tutulta.
Nyt olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta. Mies on jälkeenpäin sanonut, että hänestä tuntui samalta: tunnuin tutulta heti alusta alkaen.
Aika nopeasti tuntui siltä, että joku olisi loksahtanut paikoilleen. Toki omat vaikeutemme meilläkin on tässä jo ollut, mutta silti se ensitapaamisen tunne on edelleen läsnä. En ollut ikinä tuntenut mitään sellaista ketään kohtaan.
Lähesty siis rohkeasti - eihän sinulla ole mitään hävittävää!
Tulin teille päivittämään tilanteen, koska en kehtaa kavereillekaan puhua. On se hienoa, että on olemassa av ja mammat, jotka nostavat ketjua :-)
Tapasin sen miehen tänään. Hän tuli jälleen samaan ruokapöytään, jossa oli siis paljon muitakin (joku ihmetteli aiemmin, miksi olemme puhuneet asiallisia lounaalla on syy juuri tämä, että pöydässä on aina muitakin).
Pöydässä vaihdoimme yhden merkityksellisen katseen. Ihan vahingossa, vieläkin olen hämilläni siitä.
Lounaan jälkeen hän tuli osastollemme (vaikka hänen ei olisi tarvinnut, koska hänellä ei ole mitään virkaa meidän osastollamme) ja minä olin silloin puhelimessa. Sitten menimme ristiin rastiin ja kun yritin mennä lähettyville, oli hän jo lähtenyt.
Tiedän, että näen hänet jälleen perjantaina, mutta sen jälkeen en tule näkemään häntä moneen viikkoon. Minä en ole ujo, mutta sangen kokematon tällaisissa asioissa. Hän ei itse ole järisyttävän puhelias, ehkä enemmän sisäänpäinkääntynyt vaikka jämäkältä vaikuttaakin. Ei kerro nämä palikat hyvää..
Mitä ap:lle kuuluu nykyään? :) Googlehaun tuloksena löysin tän keskustelun, itsellänikin on meinaan tällä hetkellä tilanne, että tunnen hassua vetovoimaa erääseen mieheen.. Olispa ihanaa kuulla, että teille olisi kehkeytynyt jotain!!
Tahtoo kuulla lisää;) Itse tapasin viime kesänä miehen, jonka kanssa ol sellaista katseidenvaihtoa, ettei koskaan ennen, valitettavasti oli jonkin sortin peluri ja jatkoi naisen hakua, samalla seuranhaku sivulla, jossa kohtasimme. Oli muuten aivan mielettömän hyvä suutelemaan ja sai minut taivaisiin, pelkällä selänhieromisella..nyyhkis, ikävä.
Mulle kävi muutama kk sitten ihan samalla tavalla... Ongelma on vain että ollaan molemmat varattuja ja mulla on lapsikin. Molemmat tunnetaan samalla tavalla, tää on jotain aivan muuta kuin mikään ikinä ennen... Miten vaan mahtaa käydä. :( Taitaa jäädä haaveeksi ja ikuiseksi kaipuuksi...
Kyllä sen vain tietää, kun kohdalle osuu se oikea.
mutta kyllä heti ensimmäisestä katseesta tiesin, että hän on Elämäni Mies.
Nyt yhteistä elämää takana 21 v., tunne on edelleen sama :)
Kirjoitin hänestä ehkä kuukausi sitten tänne, mutta en löytänyt enää ko ketjua. Siinä selitin taustoista enemmän. Eli: Tämä vetovoima syttyi, kun näin miehen takaapäin istumassa. En saanut silmiäni irti hänen alkavasta kaljustaan. Tästä kyselin siinä aiemmassa ketjussa, että mitä ihmettä tämä on, että vetovoima syyttyy, vaikka ei edes toista näe.
Tiedän miehestä muutaman perusasian muiden ihmisten välityksellä, tiedän että hän on vapaa. Olemme 40 +. Kyllä, olen niin kokematon, etten uskalla mitään aloitteita tehdä.
Nostan siis taas. Onko muilla tällaisia kokemuksia? Muiden kuin hullujen kanssa .-).