Epärehellisyydellä pärjää. Eksä pääsi velkajärjestelyyn....
Vittu saatana oikeasti. Eksä ei ole tehnyt päivääkään verollista työtä vuosikymmeniin, vaan tienaa n. 2500e/kk pimeänä. On lähinnä työnarkomaani, mutta periaatteena on, että ei maksa veroa vaan kaikki kuuluu hänelle. Ihan kaikki kaikkien yleinen kusettaminen on hänelle normaali tapa elää. Hän haki velkasaneeraukseen, nollasopimusta, että saa kaikki velkansa anteeksi, sitä riittää vanhoista veroista puhelinlaskuihin ja elatusmaksuihin satoja tuhansia.
Hän nostanut mm. työttömyyskorvausta koko ajan, ja jopa keksinyt itselleen sairauden jonka perusteella ei voi tehdä työtä. Ja saanut siitä tosiaan jopa lääkärinlausunnot, vuosien yhteiselämän perusteella tiedän, että mitään tällaista sairautta hänellä ei ole.
No, kaveri on nyt saanut kaikki velkansa anteeksi, ainoa tulo on muka joku 300e kuussa tuki, vaikka kaveri painaa hommia 12h/vrk, viettää talvet Aasiassa ja tuloja riittää. Voi toista, reppana työkyvytön sairas mies...
Mä en perkele tajua miten tämä on mahdollista! Nauroin kippurassa kun hän tätä velkajärjestelyä haki, että ei ole totta, ja se meni läpi! Jättää varmaan avustaneen juristinsa laskut maksamatta, mutta paskapuheet menivät läpi niin sille kuin oikeudellekin. Hyvin on äijä asiansa pedannut, olemattomat sairaudet ja kaikki. Itse jätin hänet, kun ilmeni, että aikoo käyttää vanhoja lääkärintodistuksiaan tähän hakemukseen todisteena, ettei voi maksaa velkojaan työkyvyttymyytensä takia. Hän lupasi, että haluaa aloittaa uuden rehellisen elämän, tehdä töitä verokortilla ja maksaa velkansa, ja sitten ilmeni, että käyttää tekaistua sairauttaan ja hakeekin täydellistä velkojen anteeksiantoa, eikä maksa mitään.
Mä, pienituloinen yh elän köyhyysrajalla ja maksan veroa joka pennistäni, ja maksan laskuni, ja tämä paskaa saa ne velat anteeksi jonkun helvetin itkuvirsipaskapuheidensa ja juristinsa avulla. En tajua. Kiitos kun sain raivota.
Kommentit (11)
ovelasti muiden ihmisten nimissä. Hänellä on hienot autot ja moottiripyörät ja pelit ja vehkeet, ja kaikki muiden nimissä. Ja VITTU SE SAA ITSE HANKKIMANSA VELAT ANTEEKSI JA VOI JATKAA PIMEÄNÄ minimissään 2500e tulojaan plus ne vääryydellä hankitut tuet päälle. Ja saa vielä luottotietonsa takaisin, ei ole niitä tähänkään asti tarvinnut. Eikä ole myöskään yksiäkään elatusmaksuja maksanut, sama periaate kuin veroissa, kaikki kuuluu hänelle, ei anna mitään kellekään.
Ja en käräytä sitä enää. Joskus käräytin, lopputuloksena kaikki tuet jatkuivat (vaikka kerroin yhteistyökumppaniensa nimet, firmat, tulot ja kaikki) koska hän sai jotenkin selitettyä sossuun ja työkkäriin, että olen joku katkera hullu vaan, ja hän työskentelee ruokapalkalla. Antoi todisteeksi viranomaisille kaverinsa numeron, johon soitettiin, että joo, totta se on, ruokaa annetaan sille kun se auttelee välillä... Ja meni sekin läpi.
No, ainoa hyvä puoli tässä on se, että se on ehkä ikuisesti ihan paskana kun jätin sen. Eikä ole ollut yhtään ikävä. Vituttaa vaan että joku porskuttaa noin, ja näköjään ihan uskomaattomissa mittasuhteissa. En olisi ikinäikinä uskonut että noi jutut menee käräjäoikeudessa läpi. Maa ei ole tasa-arvoinen, eikä ja epärehellinen perii maan. ap
kun on tehnyt pimeänä ja jos ne ihmiset kenen nimissä omaisuus ovat haluavatkin ne itselleen, niin exälläsi ei ole mitään nokan koputtamista...usko huviksesi, paha käsi suottaapi napsahtaa kieron omaan nilkkaan
kateus on kauhea asia
Mitä kadehdittavaa on miehessä, jolla ei ole lainkaan moraalia ja joka käyttää muita hyväkseen?
Mun mielestä ap on ihan oikeutetusti raivoissaan vääryydestä, vaikka mies onkin menneen talven lumia.
Luulin, että mun ex oli lusmu, mutta ap:n kuvaukseen verrattuna se on ihan maakuntasarjaa.
Kun olet raivosi raivonnut, ap, unohda koko mies ja jatka elämääsi. Jonkunnäköisen laskun elämä mehelle jossakin vaiheessa toimittaa. Voimia! :)
mä käräyttäisin! kaiken saa selville kyllä
Mä käyn ihan töissä ja elän tarpeeksi herroiksi itselleni, en ole kateellinen enkä katkera, en vain käsitä,miten tuollainen on mahdollista ja jatkuu ja kasvaa vaan. Olemme ystävällisissä väleissä, enkä ikinä ottaisi sitä takaisin, enkä ylipäänsä ketään minkään rahan takia. Sitäpaitsi tyyppi on parisuhteessa pihi...paitsi matkailun suhteen. Mä kuitenkin reissaan mieluummin omilla rahoillani kuin yhteiskunnalta (myös lasteni kouluilta ja terveydenhuollolta) varastettujen. Meillä vaan on niin erilainen arvomaailma, että tollanen moraalittomuus ja oman edun tavoittelu vaan vituttaa, siinä missä vituttaisi vaikka rasistin toiminnan seuraaminen.
No, sitä odotellessa, että tuo jää oikeasti työkyvyttömäksi tai eläkkeelle. Ai mutta hei, sehän saa velkansa anteeksi ja luottotietonsa takaisin, joten silloin se voi ottaa vaikka lainaa elääkseen taas herroiksi! Eikä sitäkään lainaa tarvitse takaisin maksaa, eikä makseta.
ap.
Miksi et narauta sitä rikollista pimeästä tulosta verotoimistolle? Sittenhän se huijaus loppuu - ja oikeus toteutuu
Ja nähtävästi alkavat suoraselkäiset miehet loppua, sillä työkyvyttömäksi todettua kaveriani (nainen pienen vauvan kanssa) on alettu kiusaamaan perhetyöntekijän ja hoitotahonkin puolelta, että menisikö hän kohta töihin...eikö niillä ole perkele nuoria miehiä jonoksi asti kotona juomassa olutta ja pitää häiriköidä pienen vauvan äitiä, joka on ollut työkyvyttömyyseläkkeellä viime vuodet??