Nukkumisjärjestelyt
Hei kaikille!
Meillä on tälläinen tilanne. Kaksi makuuhuonetta, joista toisessa nukkuu esikoinen 2v. Hän siirtyi omaan huoneeseen nukkumaan jo 1,5kk ikäisenä ja kaikki sujui hyvin. Ja sitten meillä on vauva joka tietenkin möhkii yöllä ja heräilee syömään. Ongelmana on se, että itse haluaisin nukkua nämä syöttövälit mutten pysty kun herään joka ikiseen pieneenkin käännähdykseen. Tämän takia juuri esikoinen siirtyi niin aikasin omaan huoneeseen. Mutta mihin ihmeeseen mä sijoitan vauvan? Millon olette siirtäneet lapset samaan huoneeseen? Mä en voi varmaan laittaa ennen kun kuopus nukkuu yöt läpi kun esikoinen on myös todella herkkäuninen. Miten olette järjestäneet asian vai elättekö vaan nukkumatta koskaan?
nukuin välillä olohuoneen vuodesohvalla korvatulpat korvissa ja isä vaan toi vauvan syömään tarvittaessa. Kun sai yhdenkin yön viikossa nukkua kunnolla, eli heräsi vain imettämään pari kertaa, jaksoi paljon paremmin ne huonotkin yöt. Korvatulpat on oiva apu muutenkin, koska ne sulkee pois kaikki pikku inahdukset, mutta oikea itku kuuluu kyllä läp niin, että ainakin minä herään siihen.