Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crocksit

Vierailija
02.11.2011 |

Kysymys crocks:ien ja vastaavien kopioiden käyttäjille. Pidättekö kantaremmit kantapään takana vai eteen käännettynä niin että se ei kulje kantapään takaa? Miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työcrocsit piti ihme vinkunaa kun se remmi oli takana. Ihan aidot siis.

Vierailija
2/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet aidot ja parit kopiot, kaikissa remmit edessä. Hyvin pysyy jalassa ja helpommat potkasta pois ja tökätä jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takana pidän. Ihan vain turvallisuus syistä. Potilaan siirtotilanteessa olisi kamalaa jos oma kenkä meinaisi tippua jalasta ja koko homma vaarantua sen takia. Aikaisemmin olessani siivoustöissä pidin edessä. :)

Vierailija
4/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja kotoa löytyy crocksit, remmit eteen käännetty. Pysyy hyvin ja helppo käyttää.

Vierailija
5/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on crocksit mökillä, ja se remmi on vain hidaste, kun pitää saada kengät äkkiä jalkaan. Lasten (3 kpl) kanssa noita äkkilähtöjä riittää.

Vierailija
6/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitoalalla ja crockseissani kantaremmin paikka vaihtelee. Taaksepäin kävellessä pitää remmit olla kannantakana, muuten kenkä luiskahtaa irti. Mutta normaalisti kävellessä pysyy kyllä jalassa vaikka remmit on eteen käännettynä. Helppo potkasta välillä pois kun on paikallaan.

Vierailija
7/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on crocsit kuulemma kielletty hoitoalalla. Syystä en ole ihan varma mutta muistelisin että kyse oli siitä että niitä käytetään usein ilman sukkia, ja että materiaali ei olisi turvallista paljasta ihoa vasten.

Vierailija
8/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmit on edessä meidän perheen kaikissa crocseissa, muutamista poistettu kokonaan. Hyvin pysyy jalassa, jopa isännän crocsit mun jalassa kun tökkään ensimmäiset kohdallesattuneet postilaatikolla käydessäni.

Vierailija
9/9 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häiritsevän sitten lääkintälaitteita. Sen takia Crocsilla on oma ammattilaismallisto hoitoalalle. Niissä on vähän paremmat pohjatkin eikä reikiä niille koristenappuloille.

Crocsit eivät ole minusta yhtä hyvät työkengät kuin nahkaiset, kompastelen niillä herkemmin kun materiaali on jotenkin nahkeampaa lattiaa vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan