Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen toistuvasti rakkausunta nuoruuteni "pahasta pojasta"

Vierailija
01.11.2011 |

Mistä ihmeestä tuo johtuu?? Uneni päähenkilö siis parinkymmenen vuoden takaa ns. "poikaystäväni" toisinsanoen itse olin lääpälläni ja hän käytti pelkästään hyväkseen kaikin tavoin.

Jo useamman vuoden ajan olen nähnyt hänestä toistuvasti unia joissa saan häneltä vastakaikua tunteisiini. Unen tunnelma on kihelmöivä, jännittävä, siinä on rakkautta ja himoa. Toisaalta unessa olen myös voitonriemuinen ja huojentunut tyyliin "tiesinhän että tämä on rakkautta".

Kenestäkään muusta miehestä en näe näitä unia, en edes omasta aviomiehestäni ja todellakin näitä unia tulee muutaman viikon välein.

Herätessä olo on haikea, olisin halunnut jatkaa untani vielä ja vielä..

Tosielämässä en todellakaan haluaisi tähän narkkarihyväksikäyttäjävalehtelijavaras- ihmiseen olla missään tekemisissä ja naimisissa olen ollut ihanan, kunnollisen ja rakkaan mieheni kanssa jo 15- vuotta.

Mietin vain mistä nämä vavisuttavat unet pulppuavat ja miksi juuri tästä miehestä; oli niitä poikaystäviä muitakin, miksen uneksi heistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ensi yötä

t. ap

Vierailija
2/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläatyminen?

Mulla tuota samaa ollut ja hyvin nopeasti tulikin sitten ero miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojasta jonka kanssa olin ysiluokalla, meillä oli härskiä flirttiä, joka ei koskaan johtanut yhtään mihinkään, vaikka luultavasti kaikki muut kuvittelivat että jotain ihan oikeastikin tapahtui. En ole edes nähnyt poikaa tuon jälkeen, saati ajatellut.

Unessakaan ei päästy yhtään pidemmälle kun lapseni tulivat paikalle, vaikka tällä kertaa oltiin ihan oikeasti muka touhuamassa, oikeastaan aika hauska uni. Ihmettelen vaan mistä ihmeestä tuo kaveri tuli uneen 30v jälkeen.

Vierailija
4/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hauska lukea, että tällaista on muillakin. Olen ihan viime viikkoina nähnyt unta nuoruuteni "pahasta pojasta", välissä nyt reilu 10 vuotta. Mistä putkahti nyt, en tiedä... ja en todella häntä tosi elämässä kaipaa, mutta niissä unissa kaipaan häneltä vakuuttelua, että olen hänen elämänsä nainen tms. Haluaisin näistä unista todellakin eroon, ne ärsyttävät ja vaivaavat mieltä, en halua sitä miestä enkä edes unia hänestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä