Pitääkö nykynuoriso enää pilottia vai onko se pelkästään skinien takki?
Mulla on oma vanha jemmassa kun meillä päin se oli silloin teiniaikaan ihan tavallinen takki siinä missä muutkin. Olen sitä nyt pojalleni (8v) pitänyt tallessa mutta mahtaakohan kuitenkaan tarvita..?
Kommentit (10)
Muualla on jo alkanut pilottitakkien uusi tuleminen, esim. Tukholmassa niitä näkyy paljonkin. Tällä hetkillä trendikäs bomb/bomber jacket on tietysti hieman erilainen kuin meidän pilottitakit aikanaan 90-luvun alussa.
Meillä on pojalla tämmöinen hieman pilotin henkinen takki täksi syksyksi:
http://www.babyshop.se/reggio-baseball-svart/p/41113
Olin itse 1980-luvun loppupuolella parikymppinen ja silloin pilottitakit olivat suurta muotia ja sillä minäkin sellaisen ostin. Pilottitakki, tiukat farkut ja niissä makea farkkupeppu ja korkeat nilkkurit. :=))
Ei siinä ollut paljon aatteella asian kanssa tekemistä.
Oma tyttöni kauhistui ihan äskettäin kun pengoimme meidän vanhoja vaateläjiä, että kauheeta äiti ooksä pitäny jotain pilottitakkia, et kai kun sehän on ihan idioottien junttijuttu :=)
Eiköhän tää aloittajan poika ole jo pilottirotsinsa saanut, onhan hällä ikääkin jo 15v....
Kuka täällä uppaa vanhoja pilottitakki keskusteluja?
Sehän on lämmin ja tyylikäs talvirotsi. Monet aikuiset miehetkin käyttää sitä olematta mitään skinejä tms. sekopäitä.
Skinin erottaa siitä että niillä on usein jaloissa maiharit ja päällä maastohousut. Kuvaan kuuluu Suomen liput ja leijonamerkit sekä tietysti se skinhead.