Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka yleistä on pettäminen parisuhteessa teidän mielestänne?

Vierailija
07.11.2005 |

Oletko itse pettänyt, olet petetty? Tunnetko pareja, joissa jompikumpi/molemmat ovat pettäneet? Kuinka suhteet ovat jatkuneet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon pettämisestä, että jättäisivät miehen c) ovat ottaneet miehen takaisin, antaneet anteeksi. Vähemmän tiedän pettäneitä naisia, mutta muutamia kuitenkin.

Vierailija
2/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommaksi tuntui menevän pettämisen jälkeenkin. Yksi pari erosi. Nuo muut näyttävät harrastavan itsepetosta. Menee muka paremmin mutta se on vain pintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on petetty jokaisessa suhteessaa, ja tiedän vain yhden suhteen jossa ei ole petetty.. ja siitäkään en voi menä takuuseen.

Vierailija
4/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin, että harvinaista, mutta nykyään vaikuttaa siltä, että tosi yleistä.

Näyttää siltä, että useimmiten suhteet eivät siihen kaadu, mutta suhde ei kuitenkaan mikään kukoistava näytä olevan. Olen myös havainnut, että " varttuneemmilla" pariskunnilla on tosi usein jotkut ihan omat elämänsä, romansseja siellä täällä ja silti ns. vakaa elämä pitkässä suhteessa (monesti hankitun omaisuuden ja lasten yhdessä pitämä).

Omassa suhteessani ei ole petetty.

Vierailija
5/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen työssäni vkl-öissä paljon pareja jotka eivät kuitenkaan ole pareja.

Ja itsekin olen pettänyt. " Miljoona" kertaa. Tosin en nykyistä miestäni.

Vierailija
6/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet suhteet näistä mielestäni vakaita ja se tuntuu aivan uskomattomalle:( sanoisin että tuttavapiirissäni puolet pariskunnista pettää toisiaan. eikä se todellakaan aina ole se mies.

Vierailija
7/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pari eronnut, toinen uudelleen yhdessä, vaikka nainen on siskolleen tunnustanut inhoavansa miestään.

Minulla ja miehelläni on kummallakin pettämisen vastaiset näkemykset.

Vierailija
8/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja surullista :(

Vierailija
9/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen mikään maailmanloppu ole. Ihminen ei ole yksiavioinen eläin. Anteeksianto ja armollisuus ovat elintärkeitä taitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä