Onks meillä vähän oudot naapurit?
Asuvat meitä vastapäätä ja ne on lievästi sanottuna outoja.
Ainakin kerran päivässä nainen haravoi pihaansa ja siinä samalla haravoi taloyhtiön yhteistä hiekkakäytävää joka kulkee heidän pihansa edessä.
Joka kerta jos siinä joku kulkee kun hän on haravoimassa sitä hiekkakäytävää, hän tuhahtaa ja ja mulkoilee kävelijää, tyyliin "uskalsit sit kävellä tästä kun just olin sitä siistinyt". Ei ikinä sano mitään vaan tuhahtelee ja mulkoillee.
Mulkoilee muutenkin jos siihen törmää esim roskiksella, ei ikinä tervehdi.
Kaikkein paras oli se, että kun olin viikonloppuna ripustamassa pyykkiä telineelle meidän työhuoneessa (naapuriin päin ikkunat), niin htken kuluttua ovikello soi. Menin avaamaan ja ovella oli tämä vastapäinen naapuri. Kysyi vihaisena eikö meillä ole kuivausrumpua. Vastasin ettei ole niin johan alkoi läksyttämään, että ei sitten kannta taloyhtiölät pyytää korvauksia kun seinät homeessa kun pyykkiä kuivatellaan sisällä.
Onneksi mulla soi puhelin juuri siinä samassa, joten toivottelin hyvää viikonloppua ja laitoin oven kiinni.
Oli sen mieskin jotain huudellut lapsille pihalla kun ne leikki ja juoksenteli ympäriinsä.
Arvatkaa onko työhuoneen verhot tästä lähtien kiinnii aina?
Jeesus mikä hullu. Täytyy hieman keskustella seinänaapurin kanssa, onks se akkka ihan terve. Ei voi olla...
Sä kyttäät sen rapsutusharrastusta ja se sun pyykinkuivausta.