Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvahaaveita kahden vuoden odotuksella - tässä iässä

30.10.2011 |

Mies näytti vihreää valoa vauvahaaveille :) tosin alanvaihdon ja iltaopiskelujen ynnä taloudellisten asioiden vuoksi vasta noin kahden vuoden päästä. Ei miehellä kiire olekaan, kun on minua kymmenen vuotta nuorempi. Itse olen 41.

En itsekään ole valmis ihan vielä uutta vauvaa tekemään. Sain ensimmäisen lapseni 39-vuotiaana ja poika on nyt vajaa 1,5 v. Vähän saa kasvaa vielä. Kunpa olisi löytänyt tämä miehen vähän aikaisemmin - tosin sittenhän se olisi ollut ihan lapsi vielä itsekin;).

Mies on tainnut kasvaa isäksi vasta nyt viime kuukausien aikana, kun on tätä ennen jyrkästi vastustanut toisen lapsen hankkimista. Varmaan säikähti näitä meidän virkeän vauvan valvomis- ja koliikkijuttuja. Nyt yhtäkkiä aamulla teki minut onnelliseksi, kun alkoi juttelemaan, että olishan se kiva saada vielä toinen pikkumiehelle kaveriksi. Tässä on nyt sitten haaveiltu koko päivä...

Hullultahan se tuntuu lykätä vauvantekoa kahdella vuodella tässä iässä. Kahden vuoden päästä olen 43. Onhan se eri kuin 39. Lastamme edelsi keskenmeno rv 10. Molemmat raskaudet kuitenkin alkoivat toisella kierrolla, joten ainakin vielä pari vuotta sitten olin ihan hedelmällinen. Keskenmenot huolestuttaa ja tietysti kaikki mahdollinen muukin, toimiiko kroppa enää ollenkaan. Tämän palstan juttuja piti heti tulla lueskelemaan, ja onhan tässä vielä toivoa, jos muillakin. Tosin kovin on hiljainen palsta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan, kannattaa yrittää lasta jos haaveilee siitä, ettei myöhemmin kaduta. Kaikennäkösiä pelkoja on tullu tässä iässä, jotka vähän varjostaa, mutta luottavaisin mielin vaan.

Meillä on myös muuten reilun kymmenen vuoden ikäero ja en kyllä olisi kauaa voinut odotella miehen päätöstä, onneksi myöntymys tuli tässä vaiheessa ja olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Toivotaan vauvaa ja onnena teille!

Vierailija
2/2 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva nähdä, että on muitakin samassa tilanteessa olevia. Itse olen 42-v. ja meillä on 2½-v. poika. Toinen lapsi on meilläkin mielessä. :)

Jos vielä käyt täällä ap, niin kirjoittele minulle osoitteeseen Tintti100 miukumauku luukku.com. Olisi kiva jakaa ajatuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa. Tämä palsta on tosiaan niin hiljainen, että täällä ei tule enää juuri edes käytyä...

Onnea vauvahaaveille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä