Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu pelännyt löytävänsä kyhmyjä rinnasta?

Vierailija
30.10.2011 |

Menin sitten katsomaan ohjelman rintasyövästä ja nyt pelkään, että minultakin löytyy syöpä. Pelottaa tutkia rintoja mutta ihan kuin siellä olisi joku kovempi kohta... kuuluuko siellä olla? Sellainen iso pallukka rinnan sisällä. Lopetin imetyksen 1v sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pelästytti, mikä on ihan hyvä, koska joka yhdeksäs meistä saa sit sen rintasyövän. Tätini sairasti sen suhteellisen nuorena. Jos yhtään mietityttää niin mene lääkäriin. Ei mulla ole mitään kovaa pallukkaa rinnan kohdalla. RInta kyllä vähän "elää" kuukautiskierron mukaankin.

Vierailija
2/5 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hysteerinen kaikkien pattien yms. suhteen ja siksi yritän koskea itseäni mahdollisimman vähän ;). Neuroottiselta kuulostaa ja sitä olenkin...olen ihan mahdottoman luulosairas ja jotenkin yritän olla löytämättä uusia oireita....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut kyhmyiset rinnat. Ei niitä voi edes tutkia eikä mammografiassakaan mitään selkoa saatu. Ihmetyttää vaan eikö mitenkään voi itse tietää, mikä kyhmy on vaarallinen. Nyttemmin olen harkinnut rintojenpienennysleikkausta. Jos lähtis ne kyhmytkin.

Vierailija
4/5 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut kyhmyiset rinnat. Ei niitä voi edes tutkia eikä mammografiassakaan mitään selkoa saatu. Ihmetyttää vaan eikö mitenkään voi itse tietää, mikä kyhmy on vaarallinen. Nyttemmin olen harkinnut rintojenpienennysleikkausta. Jos lähtis ne kyhmytkin.

Mammografian lisäksi aina ultraäänitutkimus, se kertoo paljon lisää.

Vierailija
5/5 |
30.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten itse tehtävä tutkimus ei auta pätkääkään. Olenkin saanut tk:een avoimen lähetteen ultraukseen, jossa käyn n. 6 kk välein tutkituttamassa rintani. Tosin minulla on jatkuvasti syytä epäillä kasvaimia, sillä rinnoista on löytynyt 2 fibroadenoomaa ja 3 phylloidestuumoria, jotka hyvälaatuisia, mutta poistettu silti. Erittäin suuri uusimisen todennäköisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä