Kunon palstamamma menee jouluna valmiiseen ruokapöytään:)
On niin helppoa, kun ei tarvitse itse tehdä mitään. Ja mikä säästö tulee.
Ei taatusti auta missään, eikä edes sitä apua tarjoa.
Ja tuskin vie mitään eses, kukkaa, lahjaa yms.
Kommentit (10)
Ei kai sinne hotellin keittiöön itse tarvitse mennä kokkaamaan.
Sitten pitääkin ruveta kestitsemään ykskaks KAHTA lisäsukupolvea. No, on hyvä kun on saanut ensimmäiset 50 vuotta nauttia toisten passaamisista.
kun järjestän joulun ihan itse :) tosin olen myös sitä mieltä että jos saan kutsun jonkun kotiin vieraaksi ei mun kuulukaan silloin ainakaan suuremmin touhuta. En minäkään vaadi mun vierailtani sitä!
mutta ne jalat meni ihan väärin ja itse pöytälevyn lakkauksen kuivumista odoteltiin Tapanille asti.
700 euroa per pää maksetaan kartanohotellin joulusta ulkomailla, mutta eipä tarvitse itse laittaa.
Onneksi mun isä tulee järjestämään meille joulun. Ei tarvitse kuin kattaa pöytä, jos sitäkään.
niin minusta on pelkästään huomaavaista, että vauvaperheelle tarjotaan mahdollisuus tulla valmiiseen joulupöytään. Mutta ainahan näitä suorittajaäitejä riittää, joiden täytyy ihan täydellinen eka joulu luoda vauvalle (joka ei piittaa tuon taivaallista koko asiasta...)
viimeksi olen päässyt valmiiseen pöytään joskus 17 vuotta sitten kun vanhemmat vielä eli. Nyt minä olen se mamma jonka luo kaikki tulevat:) Eipä silti en valita kun saan aikuiset lapset luokseni! Yhdessä valmistellaan ja nautitaan!
Rahaa valmisteluihin äiti ei huoli, on yritetty. Kukkasen viemme, mutta ei lahjaa-tämä on äidin vaatimus. Nyt olemme saaneet jo pari vuotta läpi ajatuksen, että vain lapsille ostetaan lahjoja.
Muutamana vuotena(jopa) olen saanut ihan tiskata. Äitini kuuluu siihen kastiin, jonka pitää tehdä kaikki itse kun toisten tekemänä ei kelpaa.
Teki mitä teki niin aina vikaan menee.
Eli toisella kädellä hän vaatii tehdä itse kaiken ja samaan aikaan puhisee kuinka monta kertaa on jo tiskannut missäkin ajassa. Mutta haloo, minähän olen tarjonnut apua!!?Mutta ei, jos minun antaa osallistua enemmän, sittenhän ei voisi esitttää jokavuotista marttyyrinäytelmää..
Onko aattona monesta moneen auki? Kuuluuko riisipuuro puffettivalikoimaan?