blogeista gallupia!
Moi! Teillä kenellä on blogi, niin kauanko on mennyt suurinpiirtein että teillä on alkanut olemaan lukijoita enemmänkin kuin ne pari kaveria? :)
Kommentit (9)
Tosi pikkuhiljaa on lukijamäärä vakiintunut, nyt viimeisen vuoden-parin sisällä on samantapaisia blogeja tullut kuin sieniä sateella joten mullakin on vilkkaampi trafiikki. Siihen aikaan kun aloitin, ei meitä ollut kuin muutama tyyppi jotka blogattiin yhdestä tietystä aiheesta.
kohta kaksi vuotta ja on vähän yli 10 lukijaa. Niistä ei yksikään ole tuttuni.
Paljonko teillä sitten on lukijoita?
Mä olen kans asialinjalla joten en ole yllättynyt ettei ole paljon virallisia lukijoita, vierailijoita onkin sitten monta sataa päivässä googlen kautta.
Itse en kamalasti välitä kommentoida muiden juttuja tai muuta sellaista yhteisöllisyyttä kehittää joten hyvä näin.
3
niitä lukijoita, mut siis uteliaisuudesta kyselin, mulla on suht uusikin blogi, joten siksi mulla ei vielä olekaan lukijoita kun muutama.. :)
niitä lukijoita, mut siis uteliaisuudesta kyselin, mulla on suht uusikin blogi, joten siksi mulla ei vielä olekaan lukijoita kun muutama.. :)
5 vuotta sitten. Aluksi oli ehkä 10 lukijaa. Puolessa vuodessa lukijoita tuli lisää muista saman alan harrastajista. Noin viitisenkymmentä. Tällä hetkellä bloggerin kautta seuraavia on noin 90, blogilistala on reilu 100 seuraajaa ja sitten osa tulee suorilla linkeillä tai googlen kautta lukien. Päivityspäivinä käy noin 200 yksittäistä kävijää.
Aika paljon riippuu aiheesta, miten blogi ihmisiä kiinnostaa. Tällainen harrasteblogi on aika suppea porukan kiinnostuksen kohteena. Nyt suosiossa on vaate-, muoti ja lifestyleblogit.
Käy kommentoimassa saman sisältöisille blogisteille, läytävät sieltä omaasi. Ilmoittaudu blogilistalle ja blogloviniin. Sieltä voi joku satunnainen ihminen löytää blogiisi.
blogi n. 1,5v ja vakkarilukijoita on 45. Päivittäin käy n. 200-350 lukijaa.
siten, että käyt kommentoimassa samanhenkisiä blogeja kuin omasikin on.
Itse pidän tiettyyn harrastukseen liittyvää blogia ja lukijoita on tullut hiljalleen sitä mukaa, kun ihmiset ovat löytäneet blogiini. En ole keskittynyt haalimaan lukijoita. Olen huomannut kahden blogin jälkeen, että lukijoita tulee enemmän, jos kertoo omasta elämästään enemmän. Nykyään mulla on hyvin anonyymi ja asiallinen linja.