Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luitteko HS:sta kun se joku mamma miettii joka päivä tunnin lastensa vaatteita?

Vierailija
29.10.2011 |

Vaatteisiin meni satoja euroja joka kuukausi. Ostaa 200 € neuleita lapsilleen jne. Vähän ihmetti, minkälainen ihminen mahtaa olla taustalla? Ja eikö ole tärkeämpää tekemistä kuin lasten vaatteiden miettiminen, 7 h viikossa! Huh huh

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän jonku tollasen MAX kaks sataa VUODESSA KOLMEN lapsen vaatteisiin.

Vierailija
2/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mietin kyllä myös lasteni pukeutumista, paljonkin. eikä mieheni vaateta lapsiamme, sitten kun lapsemme näyttäisi värtsilän varikartalta :) Mutta rahaa en kyllä niihin mainitsemiasi määriä tosiaankaan laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni jutun otsikolla. Joku oikein ties kertoa sen naisen ammatinkin.

Vierailija
4/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä vaateet lapsellemme sopii, ja mitkä vaatteet käyvät yhteen. Mut siis mihinkään ei lähetä, ellei vaatteet oo viimesen päälle. En nyt osaa sanoa paljonko laitan rahaa lapsen vaatteisiin, mut ostan nättejä, trendikkäitä ja ihania vaatteita. Enkä tosiaan mitään kuvottavia MEandI, cupcake tms. ällöjä kasariryssärättejä.

Vierailija
5/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän käytti muistaakseni 500 euroa kuukaudessa lastenvaatteisiin. Sehän tekee 6000 euroa vuodessa! Viidessä vuodessa hintaa tulee jo 30 000 euroa!!! Saisipa edes omaa asuntolainaa lyhennettyä tuota tahtia..

Kiinnostaisi se eka ketju ja millä ansioilla noita vaatteita maksellaan. Tuloerot alkavat olla Suomessakin hälyyttävän isot. Toisilla ei ole varaa edes kunnon ruokaan, vaikka käyvät töissä (matalapalkka-alat).

Vierailija
6/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä on paljon vaatteita sekä itse ostettuja, että kaverin lapsen vanhoja. Ja kyllä mun pitää miettiä, että mitä mä sille muksulle haluan tänään laittaa päälle. Se on kivaa :)

Lastenvaatteisiin käytän vähän enemmän rahaa, kun mulla olisi varaa. Niitä on vaan niin kiva ostaa. Myyn kyllä sitten huutonetissä vanhoja pois. Suosisin merkkivaatteita, jos mulla olisi enemmän rahaa.

Mutta en mä kyllä mistään yksittäisestä vaatteesta maksaisi 200€, en edes esim. toppapuvusta.

Vierailija
7/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa 'hs tänään: lastenvaatteisiin' ni löytyy. Olen tässä puhelimella, en pysty linkittää.