Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ootte "teiniäideistä"?

Vierailija
29.10.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaikki erilaisia ihan niinkuin muunkin ikäiset äidit.

Vierailija
2/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mun mielipide. harvoinhan noita onneksi näkee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun mielestä naimisiinmeno nimenomaan tekee siitä hyväksyttävämpää? Siinä hetkessäkö sitä aikuistuu kun sanoo "tahdon" ?

Vierailija
4/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa porukkaa jotka eivät lapsina osaa lasta kasvattaa.

Sossun elättejä jotka tekevät monta lasta monen eri miehen kanssa.

Yhteiskunnan hukkapaloja kerta kaikkaan.

Vierailija
5/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy meidän lähipuistossa. On nyt 19 v ja kahden lapsen äiti. Periaatteessa ihan mukava, on tosi omistautunut lapsilleen, mutta jatkuva rahapula. No, jos peruskoulukin jäi kesken eikä ole yhtään päivää ollut töissä on hankala saada jostain rahaa.

On sitä mieltä että yhteiskunnan pitää elättää häntä ja aina muistaa marmattaa mitä tarvitsisi, mutta ei saa mistään.

Tiedän että hänen vanhempansa auttavat hoitamalla lapsenlapsiaan viikonloppuisin, kun ovat tietty viikolla töissä, mutta likka ei saa edes sitä peruskoulua käytyä loppuun.

Jos ei tosta nouse, voi jäädä kuoppaan loppuiäksi.

Vierailija
6/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isona joukkona.

Riippuu tapauksesta, mitä olen mieltä.

Vierailija
7/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen 3 teini-äitiä. Yksi työkaveri, yksi sukulainen ja 1 muuten vaan tuttu. Kaikki heistä on sanoneet etteivät varsinaisesti kadu lapsen tekoa mutta harkitsisivat totisesti pitempään jos tietäisivät kaiken mitä nyt tietävät lapsista ja lapsen hoidosta ja sen vaikutuksesta parisuhteeseen.

Ovat alkaneet seurustelemaan, sitten on keksitty alkaa leikkimään kotia ja lapsi on syntynyt ennenkuin ovat olleet yhdessä alle 1,5 vuotta. Kaikki ovat eronneet lapsen isästä ennenkuin lapsi ollut 1-vuotias.

En tiedä mitä he ovat kuvitelleet. Että lapsessa on joku on-off - nappi mistä painetaan kun ei itsellä huvitakaan hoitaa. Tai lapsi roudataan isovanhempien hoitoon viikonlopuiksi että itse päästään bilettämään. Ja osa näistä on ihan tavallisen perheen lapsia, joilla pitäisi olla järkeä päässään.

En väitä että jokainen teinivanhempi oli typerä ja vastuuton, mutta minun tuntemieni teinivanhempien kohdalla tekee mieli vain pyöritellä päätään ja huokaista syvään.

Vierailija
8/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain lapseni 15-vuotiaana ja sitä mieltä että ihmisiä hekin ovat ja joukosta löytyy niin hyviä kuin huonojakin äitejä.

Vierailija
9/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos miettii asiaa ihan yhteiskunnan vinkkelistä, niin voivat olla ihan hyödyllisiä. Eli vaikka tämä kuulostaa hieman raadolliselta, niin osan kansasta kannattaisi olla matalasti koulutettuja tai matalantuottavuuden aloilla töissä ja toimia ns.synnytyskoneina ja sitten korkeastikoulutettujen ja osaajien kannattaisi tehdä sitä tuottavaa työtä ja uraa mahdollisimman paljon.

Vierailija
10/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun mielestä naimisiinmeno nimenomaan tekee siitä hyväksyttävämpää? Siinä hetkessäkö sitä aikuistuu kun sanoo "tahdon" ?

eräs saana parviainen...

Vierailija
11/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä voi olla mitään mieltä jos ei tunne edes.

Ihmisiä nekin on,ja nimenomaan ei ole iästä kiinni millainen äiti on lapselleen vaan luonteesta,tavasta elää.

Ja miksi pitää puhua teiniäitiydestä kun tuskin kukaan osaa ikää arvata esimerkiksi nuori äitiyskin on 20-30 välillä

Vierailija
12/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teiniäiti, olen (vieläkin) yhdessä lapsen isän kanssa, olen oppisopimuksella töissä, en kiikuta lasta viikonloppuisin hoitoon, jotta voisin ravata baareissa. Koen ja tiedän olevani hyvä ja paras äiti lapselleni vaikka mulla ei olekaan korkeakoulututkitoa, punaista tupaa ja perunamaata. Piste.

Vierailija
13/13 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huvittavaa kun aina jostain syystä tälläisiä "mitä mieltä teiniäideistä"sun muita näkee. Siis täh,itse henkilökohtaisesti en ainakaan tiennyt että kun lapsen tekee ja saa että ruvetaan sitten sitä äitiä arvostelemaan iän perusteella,kakskymppisenä ei ole kiellettyä saada lasta jos sitä varsinkin hoitaa.

Miksei voida iloita toisten puolesta mielummin jos varsinkin äiti on vastuullinen äiti oli ikä mikä hyvänsä,tai jos joku tarttee apuu ni mielummin tukee ku mollaa ja tukea hoitoon voi tarvita minkä ikäinen tahansa äiti