Mistä tietää olevansa muiden mielestä kaunis?
Olen toki itseni mielestä kaunis, mutta mistä voi tietää ajattelevatko muut samoin? Olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, mutta sehän voi olla vain kohteliaisuutta.
Jos olisin julkkis, voisin lukea netistä mitä minusta ajatellaan. Taviksella ei tällaista mahdollisuutta ole.
Kommentit (8)
ja naiset puhuvat kateellisina pahaa selkäsi takana, olet todennäköisesti kaunis.
ja naiset puhuvat kateellisina pahaa selkäsi takana, olet todennäköisesti kaunis.
Naiset kyllä sanovat helpostikin, jos toinen nainen on heidän mielestään oikeasti ja aidosti kaunis.
Aito kauneus tunnustetaan.
En ole itse mikään erityisen kaunis, ihan OK-näköinen silti. Tuttavapiirissäni on kuitenkin ihan aidosti kauniita naisia, ja heille eivät muut naiset sano mitään kivaa ulkonäöstä. Ei sitten millään. Jos jotain kommentoivat niin se on sitten "rakentavaa kritiikkiä" eli sokeriin käärittyä piikittelyä. Kaipa taustalla on joko kateus tai sitten ajattelu, että nousee kusi päähän jos liikaa kehutaan.
Niitä pikkusieviä tai vähän vaatimattomamman näköisiä sitten kehutaan kuorossa ja kilpaa.
ja sitten yhden kerran, kun yksi porukan naisista minuun kyrpiintyi, hän haukkui minut maanrakoon siitä, miten minunkin elämäni on niin vitun helppoa kun ulkonäkö on tällainen (kyrpiintymisen syy oli ihan muualla, tämä tuli ihan puun takaa). Muut siinä sitten nyökyttelivät mukana.
Hassuinta tässä on se, ettei elämäni tosiaankaan ole ollut mitenkään erityisen helppoa enkä ennen tätä ollut ajatellut, että olisin kaunis.
Niitä pikkusieviä tai vähän vaatimattomamman näköisiä sitten kehutaan kuorossa ja kilpaa.
Facebookissakin satelee kehuja tavallisen näteille naisille, joilla on onnistunut kuva. Osallistun itsekin tähän. Sellaiset kuvat jää vähemmälle huomiolle, joiden kohde on yleensä aina kaunis, ns. huonoja kuvia ei olekaan.
Facebookissakin satelee kehuja tavallisen näteille naisille, joilla on onnistunut kuva. Osallistun itsekin tähän. Sellaiset kuvat jää vähemmälle huomiolle, joiden kohde on yleensä aina kaunis, ns. huonoja kuvia ei olekaan.
että sua koitetaan matkia. Hiustyyliä, vaattteita.
Ja jos naisetkin kehuvat.