Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se halloween nyt vai viikon päästä???

Vierailija
29.10.2011 |

Ärsyttää koko halloween ja olen luullut sen olevan silloin kun pyhäinpäiväkin, eli viikon päästä, mutta täällä on naapurin ipanat käyneet kerjäämässä karkkia ovella. Karkkia ei meiltä kyllä ole löytynyt, mut kertokaa nyt pian, onko se edes tänään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten uudehko hömpötys mua ärsyttää, että kierretään ovelta ovelle. Jos nyt näistä teksteistä oikein ymmärsin, niin oikeana päivänä ne ipanat on olleet sitä karkkia kerjäämässä? ap

31.10. On aina oikea karkinkerjäyspäivä ja tänä vuonna se osuu maanataille. Otetaanko jo rautalanka esille.

Vierailija
2/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten uudehko hömpötys mua ärsyttää, että kierretään ovelta ovelle. Jos nyt näistä teksteistä oikein ymmärsin, niin oikeana päivänä ne ipanat on olleet sitä karkkia kerjäämässä? ap

31.10. On aina oikea karkinkerjäyspäivä ja tänä vuonna se osuu maanataille. Otetaanko jo rautalanka esille.

HALLOWEEN ON 31.10 aina ja ikuisesti. Jos kerran kopioitte juhlat muista maista niin kopioikaa edes oikein tai sitten jatatte nama vierasmaalaiset juhlat valiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALLOWEEN ON 31.10 aina ja ikuisesti. Jos kerran kopioitte juhlat muista maista niin kopioikaa edes oikein tai sitten jatatte nama vierasmaalaiset juhlat valiin.

Kiitos!

Vierailija
4/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestimme vaan oli kirjoitettu samaan aikaan, en ollut vielä lukenut juuri sinun kirjoitustasi. ap

Vierailija
5/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei ole provo. Mä en ihan oikeesti tiedä, kun en piittaa koko "juhlasta". ap

Vierailija
6/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikolla on Pyhäinpäivä.

Vierailija
7/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween on anglosaksisissa maissa pyhäinpäivän aattona lokakuun viimeisenä päivänä 31.10. vietettävä juhlapäivä[1], alkuaan muinaisten kelttien talven alkamisen päivä, jolloin vainajahenkien uskottiin liikkuvan.[2] Nimi on lyhenne englannin sanoista ”All Hallows' Eve” eli pyhäinpäivän aatto.[

Pyhäinpäivä kristillinen pyhimysten, marttyyrien ja vainajien muistopäivä. Alun perin pyhäinpäivä on ollut 1. marraskuuta, kuten se on monessa maassa edelleenkin, mutta Suomessa sitä vietetään nykyään välille 31.10.–6.11. osuvana lauantaina.[

Vierailija
8/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna se on maanantai. Toki halloweenia juhlitaan viikonloppuina ennen 31.10. Eihän pikkujoulujakaan ole joulun jälkeen.

Eli siis se naapuruston kierrospäivä on AINA 31.10. Voit kertoa nassikoile, että tulevat uudestaan maanantaina.

Vierailija
9/9 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi