Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka joutuu elämään toisen varassa? Avopuolison elatusvelvollisuus.

Vierailija
28.10.2011 |

Entinen poikaystävä soimas mun rahattomuutta ja vaati maksamaan kaikesta puolet kun olin työttömänä.

Usein söinkin kotona yksin makaroneja kun poikaystävä oli bilettämässä kavereidensa kanssa.

Kenellä on vastuu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo esimerkiksi on täysin pennitön, koska ei ole töissä ja veli maksaa tasan ruuat jääkaappiin ja asumisen. Mitään huveja ei saa, koska ei ole rahaa ja veli reissaa, tulee ja menee, miten huvittaa. Minusta heidän avioliittonsa ihan päin metsää. Eroaisivat. Ei tuo mitään yhteiselämää ole, kun toinen ei tee mitään tai edes suunnittele mitään aktiviteettia jatkoa varten ja veli taas on ottanut sen asenteen, että jos toista ei kiinnosta työnhaku, ei opiskella ja kotityötkin tehdään tasan listan mukaan, niin kärvistelköön köyhyydessä.

Aivan järkkyä tuo niiden touhu. Olen monesti sanonut veljelleni, että te olette naimissa ja se tarkoittaa, että yhdessä mietitään asioita. Veli hokee vaan takaisin, että rouvansa on tiensä valinnut ja häntä ei enää kiinnosta, kun toinen on päättänyt elämänsä elää noin, niin valitkoon tiensä, hän valitsee omansa. Onneksi ovat lapsettomia.

Vierailija
2/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskele, tee töitä tai edes huolehdi huushollista yksin jos minä käyn töissä. Tosin heittäisin ko henkilön ovesta ulos ja eroaisin.

Avoliitossa ei ole elatusvelvollisuutta ja kyllä kylmä totuus on se, että jokaisen pitää itse tehdä elintasonsa eteen töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy töissä. Olen hakenut duunia vaikka mistä, mutta en ole saanut. Taloustilanne näyttää sen verran huonolta, että tuskin saankaan....

Hoidan kaikki kotityöt, mies ei oikeastaan tee kotona mitään. Samoin hoidan kaikki juoksevat asiat tms.

Vierailija
4/4 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole normaali parisuhde, että haukutaan toista ja jätetään toinen oman onnensa nojaan. Omassa avoliitossani tuollainen ei olis ollut koskaan mahdollista, meille oli alusta asti selvää että huolehdimme toinen toisistamme, myös taloudellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi