Onko miehesi koskaan nähnyt kun vaihdat sidettä/kuukuppia/tamppoonia?
Kommentit (11)
Ei siihen liity mitään erityistä hetkeä, ihan arjessa varmaan on nähnyt. En ole tyrkyttänyt, eikä hän ole paennut.
Musta se on ihan luonnollista ja toisaalta kivakin kun mies on selvillä, että menkat on menossa.
On nähnyt, ei mitenkään tyrkyttämällä ole näytetty mutta olen voinut olla vaikka tyhjentämässä kuppia ennen saunaan menoa kun hän jo tuleekin kylpyhuoneeseen (jonka kautta mennään saunaan), eikä ole siitä hätkähtänyt tai mitenkään kommentoinut.
Ihan luontevaa.
nähnyt. Onpa hän jopa joskus työntänyt sormellaan tamponin sinne sille kuuluvaan paikkaan. :)
Ainoastaan 1-2-vuotiaat on joskus pyörineet jaloissa, mutta luulisin, etteivät ole huomanneet koko toimitusta.
On niin luonnollinen asia meillä, että en oikein osaa tuohon mitään sanoa. Todennäköisesti on, koska meillä ei pidetä vessan ovea lukossa ja meillä on vain yksi vessa (kylppärissä). Voi olla, että mies on ollut vaikka suihkussa ja minä vaihtamassa tamponia tjsp. En kyllä ymmärrä, miksi olisi kamalaa jos mies sen näkee? On se nähnyt huomattavasti isommankin asian tulevan ulos mun emättimestä, on ollut kummassakin synnytyksessä mukana.
olemme oleet yhdessä kohta 20 v ja olemme 40 v.
Aika paljon kaikenlaista intiimiä on varmasti koettu syntysestä ja erilaisista seksiin liittyvistä jutuista alkaen, mutta tuota toimenpidettä ei. Koska meillä ei koskaan ole ollut saunan yhteydessä wc-pönttöä enkä ole kokenut tarvetta pitää ovea auki ihan normaalisti vessassa käydessäni. Ja olemme siis eläneet yhdessä vaiheet opiskelijasolu-opiskelijakylän perheasunto-vuokrakämppä-asumisoikeusasunto-eka oma asunto ja itse rakennutettu omakotitalo.
olemme oleet yhdessä kohta 20 v ja olemme 40 v. Aika paljon kaikenlaista intiimiä on varmasti koettu syntysestä ja erilaisista seksiin liittyvistä jutuista alkaen, mutta tuota toimenpidettä ei. Koska meillä ei koskaan ole ollut saunan yhteydessä wc-pönttöä enkä ole kokenut tarvetta pitää ovea auki ihan normaalisti vessassa käydessäni. Ja olemme siis eläneet yhdessä vaiheet opiskelijasolu-opiskelijakylän perheasunto-vuokrakämppä-asumisoikeusasunto-eka oma asunto ja itse rakennutettu omakotitalo.
Ja sekin kolme kertaa :)
saunaan mennessä olen ottanut siteen pois. Sekä saunan jälkeen olen laittanut uuden siteen alushousuihin.
Ja ihan ovat siinä samalla nähneet, kun olen pessyt alapääni, niin sen "veren"...
Minusta hyvin luonnollinen asia, samoin miehestä ja lapsista.
Mitähän mahtaisi esim. amerikkalaiset tästä sanoa, kun pitävät jo perheen yhteistä saunahetkeäkin insestinä. ;D
elänyt avoliitossa pari kertaa ja kerran 15 vuotta naimisissa ja seurustellut useaan otteeseen. Kertaakaan ei ole yksikään mies nähnyt mua hoitamassa kuukautis-asioita! Eikä itse asiassa nainenkaan, ainakaan aikuisiällä. Ehkä joskus lasten nähden, kun ne on ollut jotain alle kolmen.