Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalta poissa pari päivää. Saiko perhesurman tehnyt isä samaa ymmärrystä kuin äiti olisi saanut?

Vierailija
26.10.2011 |

Perhesurman tehnyt isä oli ilmeisesti mielenterveysongelmainen. Tai ainakin sairas, terveysongelmien sanotaan olevan taustalla.

Minkä verran tämä isä on saanut ymmärrystä täällä? Yleensähän ainakin äitiä hyvin monet ymmärtävät kun tällaista tapahtuu. Auerillakin on omat faninsa, saako isä myös samanlaista empatiaa? Samoin lukuisat naismurhaajat muutkin ovat täällä löytäneet ymmärtäjiä kun ovat äitejä. Isän voisi olettaa olevan eri kastia, mutta onko täällä muita jotka ymmärtävät isän ratkaisua? Minä ymmärrän. Samalla tavallahan mielenterveysongelmat iskevät mieheen kuin naiseenkin. Ja kuka haluaa jättää lasta yksin kärsimään ilman perhettä.

Nämä ovat valitettavasti tosi yleisiä asioita Suomessa, sukupuolella ei sinänsä väliä kumpi sen toteuttaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan "kylmä" ihminen, mutta täältä ei heru sympatiaa kummallekaan vanhemmalle. Vaikka äiti ei olisi välittänyt itsestään vaan mies oli hänelle kaikki kaikessa, olisi edes yrittänyt pelastaa lapsensa.

jos aikuisella tulee tällaisia surmaamisajatuksia päähän niin viimeistään slloin pitäsi hakea apua varsinkin kun on pieni lapsi perheessä. En ymmärrä näitä ihmisiä jotka vain ymmärtäää tämmöistä aina on toinenkin mahdollisuus kuin silmitön tappaminen. Tämäkin äijä odotti koko yön poikaa tulevaksi kotiin..todella systemaattista ja suunniteltua toimintaa kuinka joku voi kuvitella olevansa korvaamaton...poika olisi voinut saada parmemman tulevaisuuden jossain toisessa turvallisessa kodissa ja elää hyvän elämän. MINÄ EN IKINÄ YMMÄRRÄ SITÄ ETTÄ HOIDON SIJAAN VALITAAN ITSEKÄS JA HELPPO TAPA..surmataan kaikki viattomat ulkopuoliset jopa lapset niin vältytään siltä, että pitäisi itse ponnistella ja käydä läpi esim lapsuuden aikaisia traumoja..ei tietenkään.. sehän vaatisi kova työtä ja ponnisteluja. Tiedän mistä puhun, koska olen itse ollu vakavasti masentunut. En kyllä ymmärrä myökään äitiä, joka ihan varmasti on tajunnut miehen tilan..ei vienyt lastaan turvaan vaikka näitä surmatapsuksia on Suomi pullollaan...todella anteeksiantamatonta . Olis edes tekstarissaa vihjannut kaverille siitä, että lapsi voi olla vaarassa. Nyt pieni poika surmattiin vain siksi, että isällä sattui olemaan paha olla. Tällaisia samanlaisia tapauksia on niin paljon..liian paljon..sitä ei pidä ymmärtää vaan asialle pitää tehdä jotain. Aikuisista en niin välitä, mutta pienet lapset ansaitsevat mahdollisuuden. Itken pienen poikaraukan kohtaloa..miksi Jumala antoi hänen syntyä perheeseen,joka petti näin karmealla tavalla. Tarkkailkaa läheisiänne.

Vierailija
2/10 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no palstasta en tiedä, mutta lehdissaä ainakin ollut ymmärtävä asenne, joten sen perustella uskon ,että palstallakin.

nainen olisi kyllä varmaan joutunut haukutuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakavasti maentunut ja tuohon aikaan lapseni oli 2-5 vuotta. Itsemurhaajatukset olivta jokapäiväisiä ,mutta EI KOSKAAN KÄYNYT MIELEN VIERESSÄKÄÄN; ETTÄ JOS HALUAISN KUOLLA MILULLA OLISI OIKUS OTTAA ELÄMÄ MYÖS PIENELTÄ LAPSELTANI. Hänellä on oikeus hyvään elämään vaikka minulla oli paha olla...Siksi ei paljon ymmärrystä heru tällaiselle paskaläjälle eikä myös äidille, joka ei vienyt poikaansa turvaan. Toivottavasti helvetti on olemassa.

Vierailija
4/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis edes keskusteltu? Nykyisin pitää siis perhesurmissakin olla joku muu kohu mukana eli tyyliin CSI televisiossa...

Hyvin kyllä lohkaisit kakkonen. Mediaseksikkyys on aika julmaa todellisuutta. Muistan joskus 6-7 vuotta sitten kun esikoiseni oli pieni ja palloilin täällä paljonkin, silloin perhesurmat saivat paljon keskustelua aikaan ihan poikkeuksetta.

Nyt on Auer ja muut hirviöt, kansa kaipaa verta kentälle ihan tosissaan. Myös äidit, ennenkuin siis edes vaivautuvat pohtimaan yhtään mitään.

Vierailija
5/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tällä palstalla kovin monta järki-ihmistä olekaan. Tämä palsta on vauva-ihmisten seiska!

Vierailija
6/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan eri asia, kun tappaa vielä viattoman lapsen.

Olisi edes yöllä tullut järkiinsä, mutta ei.

Lapsensa tappoi vasta sunnuntaina päivällä ja äidin edeltävänä yönä.

En ymmärrä koskaan oman lapsensa tappamista ja kyllä lapsi selviää, vaikka vanhemmat ovatkin kuolleet.

Tuskin siinä perheessä niin hyvä oli elää ettei olisi selvinnyt vanhempiensa kuolemasta.

Vierailija
7/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tällä palstalla kovin monta järki-ihmistä olekaan. Tämä palsta on vauva-ihmisten seiska!

on nimenomaan merkki siitä että asia liikuttaa kun siitä ei tehdä monisivuista "kyllä-minä-olisin-asian-hoitanut-paremmin-jne..."-ketjua.

Laitan enemmin kynttilän pihalle palamaan pojan muistolle, kun jauhan asiaa täällä saaden itselleni entistä pahemman mielen.

Ja ap:lle, minulta ei heru ymmärrystä ei isälle eikä äidille missään tilanteessa, jossa pieni lapsi on surmattu tai kuka tahansa sivullinen.

Vierailija
8/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisivatpa ja uskaltaisivatpa ihmiset hakea apua ajoissa...ja mikä tärkeämpää kukaan ei iskisi leimaa!

Vierailija
9/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mies olisi jäänyt eloon, olisi luultavasti saanut minulta jos ei ymmärrystä niin myötätuntoa.

Nyt hän ei sitä tarvitse. Eläydyn mielessäni kauhuun, kun oma isä tai puoliso käy kimppuun murha-aikeissa, ja se on niin voimakas mielikuva että myötätuntoa on vain niille uhreille. Vaikka kärsimystä oli varmasti tekijänkin puolella.

Vierailija
10/10 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan "kylmä" ihminen, mutta täältä ei heru sympatiaa kummallekaan vanhemmalle. Vaikka äiti ei olisi välittänyt itsestään vaan mies oli hänelle kaikki kaikessa, olisi edes yrittänyt pelastaa lapsensa.