Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos käytätte hajusteellista huuhteluainetta,

Vierailija
26.10.2011 |

niin mikä on suosikkinne?

Pesuaineen kylkiäisenä tuli joskus mansikka/lilja -tuoksuinen huuhteluaine. Eilen tuli käytettyä sitä ensimmäisen kerran ja haju ei ole mitenkään epämiellyttävä, mutta aika vahva, tuntuu että koko asunto tuoksuu nyt "puhtaalle".

Yleensä olen käyttänyt hajusteettomia, mutta voisihan sitä kuvitella käyttävänsä joskus muitakin hajullisia. Pullosta haistamalla ei aina se oikea tuoksu kyllä selviä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä. Muita suosikkeja on ollut Softlanin vanilja ja omppuhajut.

Pitää laittaa aika vähän, ettei löyhkää. Esimerkiksi pesin juuri ulkoilutakkini ja vahingossa lorahti liikaa. Ajattelin, ettei tuo nyt niin väliä ole, kun ulkoillessa käytän tuota takkia. No, haisee koko eteinen ja ulkona kävellessäkin hajupilvi seuraa. Täytyypi pestä takki uusiksi.

Vierailija
2/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Comfortin vihreä ja keltainen. Vihreän tuoksua en nyt muista mutta keltainen tais olla Sun fresh. Pirkan vihreä ja keltainen on myös listalla.

Kaikki mietoja ja raikkaita, ei liian hajustettuja mielestäni. Siis jos ei lorahda liikaa. Itse laitan aika vähän huuhteluainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan migreenin vähänkään voimakkaammista hajuista (Bio Luvil on pahin), enkä huuhteluainettakaan paljon pyykin joukkoon lorauta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän