Onko Painonvartijoiden "pistedieetti" vielä hengissä?
Muistan noin 10 vuotta sitten laihduttaneeni sen avulla helposti useita kiloja. Nyt on perhe lisääntynyt yhdellä lapsella ja läskiä kertynyt. Olis taas aika pistedieetin...harmi vaan kun ei ole kyseistä vihkoa enää tallella.
Mistähän sen saisi? En viitsisi painonvartijoihin liittyä, kun ylipainoa ei varsinaisesti ole kuin noin 5 kg. Mutta se on sitäkin tiukemmassa!
Kommentit (6)
Suomi on liian pieni markkina-alue sille kiskurifirmalle. Ruotsissa toimii vielä. Suomi-maakohtaisesti ei kannata hajallaan olevan asutuksen takia 10 hengen ryhmät eivät freelancer perusteisesti toimiville ohjaajille olleet kannattavia.
Voisin maksaa siitä vähäsen (kopioitukin käy)!
ap
Siis tallessa. Mutta en halua laittaa yhteystietojani mihinkään tänne enkä ole rekisteröitynyt. Joten jos laitat itse tähän ketjuun sähköpostiosoitteesi, voin olla yhteydessä.
Sain sen kaverilta, jonka äiti oli aikanaan painonvartijoissa. Itse en ole koskaan ollut ylipainoinen mutta pidin vihkonen avulla tsemppikuuria silloin tällöin - tosin omin säännöin niin, etten ruisleivistä laskenut pisteitä ollenkaan jne..
En silti tiedä, olisiko vihkoseni juuri se, mitä kaipaat. Siinä on lähinnä raaka-ainekohtaisesti pisteet, eikä tuotemerkeittäin, niin kuin olen jostain kuullut, että "oikeassa viikossa" olisi.
Luon illalla itselleni sellaisen uuden sähköpostiosoitteen, jonka voin laittaa tänne. En viitsi minäkään oikeaa nimeäni laittaa. Nostelen tätä ketjua sitten taas huomenna, jos joku ihana voisi sen pistevihon mulle myydä :-)
Ja tarkoitan sitä ihan perusvihkoa, jossa ei ole mitään tuotemerkkejä ym.
ap
Menikö konkkaan vai mitä tapahtui?
ap