uinka usein miehen pettäessä hän on valinnut kumppaniaan muistuttavan naisen?
Olisi kiva tietää? Vai valitseeko mies vastakohdan?
Kommentit (9)
muistuttaa minua ennen kuin sain lapsia. Viinaa, huumeita ja paljon irtosuhteita. Erona se että minä en koskaan iskenyt varattuja miehiä eikä minulla pyörinyt 6kk vauvaa jaloissa kun törttöilin.
minua jonkin verran ainakin kuvien perusteella. Hätkähdin kun näin kuvan ekaa kertaa. Persoonasta en osaa sanoa, emme ole koskaan tavanneet.
Hänellä oli valtava halu auttaa ja olla mieliksi, joten hän lähti mukaan käytännössä aina kun nainen pyysi, jokseenkin riippumatta ulkonäöstä. Ensimmäinen ihastus oli hyvin erinäköinen kuin minä. Nainen luuli, että mieheni on sinkku, koska asuimme väliaikaisesti eri paikkakunnilla työharjoitteluni takia.
Ja osaisi sanoa luonteista yms.
oli niin vaikeana silloin kun luuli etten tiedä niiden nussivan mun selän takana. Höpöttelin itse niitä näitä ja kun oli lähdössä niin huikkasin perään että xxx pitää siitä kun puristelee kiveksiä suihinoton yhteydessä. Hyvä ettei pissannut allensa. :D Tuo muisto lämmittää edelleen.
se nainen on paljon ulospäinsuuntautuneempi kuin minä. Minä olen rauhallinen ja järkevä, puhun analyyttisesti. Se nainen puhuu - minun mielestäni - liikaa ja liian pyörittelevästi. Hän osoittaa myös tunteitaan enemmän kuin minä, niin hyvässä kuin pahassa, eli räiskähtelee ja puhuu tunteisiin vetoavasti.
Nämä ovat ne erot, jotka keksin meidän välillä. En kuitenkaan väitä, että minä olisin tunteettomampi, vaan ilmaisutapani on erilainen.
kuinka moni jatkoi vanhassa liitossaan ja toinen nainen jäi nuolemaan haavojaan. Häiritseekö toinen nainen edelleen elämäänne? Tai näetkö usin tätä toista naista jostain syystä.
Yhdellä tutulla miehellä toinen nainen on samanlainen maanläheinen ja järkevä kuin vaimokin. Ainoastaan nuorempi ja nätimpi, ja menestyvämpi.
Sitten taas toisella tutulla miehellä on oma vaimo laiska, pullea, kauniskasvoinen ja hyväntuulinen, toinen nainen säpäkkä/äksy, teräväpiirteinen, tyylikäs ja ahkera. Hakee kai toista ääripäätä.
ap