Onko exiesi luonteessa tai elämäntyylissä jotain yhdistävää tekijää?
Kommentit (18)
Yhdistävänä tekijänä myös aikamoinen mustasukkaisuusa ja perässä roikkuminen. Molemmista sain riesan vielä suhteen jälkeenkin. Toinen haikailee edelleen (9 vuoden jälkeenkin) perääni, ja ahdistelee myös nykyistä miestäni mm. puhelimitse.
suomalaisia hyvin koulutettuja ihmisiä... kahdella kolmesta myös päihdeongelma ja luonnevika.
siksipä nyksäni on duunari (sivari), ilman em. ongelmia.
Nykyinen on IT-alalla ja pelaa lentopalloa. Kansallisuus on kaikilla sama ei-suomalainen.
Diplomi-insinöörejä, ulkoisesti pitkiä ja tummia, mutta luonteelta ja elämäntyyliltä ihan erilaisia ihmisiä.
Kaikki renttumiehiä, joilla alkoholiongelma.
Nykyinen onkin sitten ihan eri maata.
Kaikki ovat olleet juoppoja kusipäitä. Nyt sinkkuna jo 7 vuotta, ei uskalla enää
Sekä nyksä että eksät ovat kaikki olleet vähintään aliupseerikoulun käyneitä ja jokainen on harrastanut metsästystä. Koulutustaso on vaihdellut, mutta nyksä on amk-pohjainen insinööri ja eksissä juuri kouluttautumattomuuteen liittyvä ahdasmielisyys alkoi pidemmän päälle hiertyä ongelmaksi.
Muistuttuvat huomattavasti toisiaan.
työttömiä, luusereita, alkoholistien lapsia. Pisteenä iin päälle, olin itsekin äärimmäisen epävarma. Kun minun itsetuntoni alkoi kohota, aloin myös katselemaan tasokkaampia miehiä.
Enkä kyennyt keksimään muuta kun että mun exät (ja nykyinenkin) ovat poikkeuksellisen karvaisia. Ja mä en edes erityisemmin pidä karvaisista miehistä! Kaikki ovat myös olleet hyvin koulutettuja.
Eli jos tutustut joskus koulutettuun puoliapinaan, niin se on luultavasti mun ex :D
Mitään muuta yhdistävää ei ole. Omituista.
Mutta muut musiikkipiirien tyypilliset ongelmat on vähän vaihdelleet. Osa on ollut alkoholiin meneviä, osa taas ei. Nykyinenkin on kitaristi, ja oli aikoinaan alkoholisti - nykyään absolutisti.
Seuraavaksi otan sellaisen joka ei puhu mitään.
Kaikki ovat olleet fyysisesti hyväkuntoisia, raavaita ja lihaksikkaita - oikeita miehiä eikä mitään mikkihiiriä :)
eka oli vaalea ja 192cm hiljainen mies joka rakasti minua tosi paljon, mutta oltiin liian nuoria ja halusin kokea muuta. toinen oli pieni ja puhelias, hauska seuramies ekaan verrattuna. kolmas oli itsevarma ja upea joka vei jalat alta. nyt ajatellen, 20 vuotta myohemmin viimeine on ollut paras, mutta ei meilla enaa rakkautta ole.
eli ekan ja tokan kanssa olin 4 vuotta. kolmannen kanssa naimisissa
Kolme vakavampaa suhdetta on ollut, ja kaikki pettäviä lutkia. Nooh, eipä varmaan kyllä toisaalta ilmeisestikään kannata edes haaveilla mistään muusta kuin kevytkenkäisestä kaikillejakajasta. Siinä kaikille yhdistävä tekijä. Valehtelevaa paskasakkia. En tiedä miksen löydä kunnollista...
Joo ja ikääkin on nyt enemmän kuin se 18 vee, kolmenkympin yli mennään.
Mun kaikki exät on olleet silmälasipäisiä nörttejä. Kaikki olleet myös älykkäitä city-ihmisiä.