Onko d-vitamiini valmistetta joka ei sisällä
xylitolia tai sorbitolia? Molemmille olen allerginen enkä ole löytänyt tuotetta joka ei näitä sisältäisi.
Kommentit (6)
Mistä olet noita etsinyt, jos löydät vaan makeutettuja? :O Meillä ei ole ensimmäistäkään deetä, joka sisältäis mitään makeutusta. D pearls on mun suosikki, kun on öljyssä ja ei näin ollen sisällä mitään ylimääräisiä selluloosia jne. Sitten on bioteekillä teho d plus, joka on myös öljypohjainen. Tabletteina on mm. hyvän olon D, Vidan D ja Dee Tabs. Ja noita saa jopa ihan apteekistakin, vaikka itse en apteekeista ostakaan.
Myydäänkö noita sitten luontaistuotekaupoissa?
ap
Mutta luontaistuotekaupoissa, lifessä ainakin, ovat monesti edullisempia.
ainakin ne joissa relatippoja mukana esim. disneyvitamiini. Pillereistä muistaakseni elivolla on tällainenkin vaihtoehto (kantsii olla tarkkana kun heillä on myös näitä xylitoltuotteita). Meillä ennen käytettiin noita mutta nyttemmin otetaan koko perhe xylitolit d-vitamiinin kanssa samalla.
xylitolia tai sorbitolia? Molemmille olen allerginen enkä ole löytänyt tuotetta joka ei näitä sisältäisi.
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/1…
D-vitamiini aikuiselle. Siitä riittää vuodeksi yhdelle ihmiselle. Itse olen syönyt kohta pari vuotta ja olen säästynyt perus flunssilta jotka ovat kaataneet muut lähelläni sängyn omiksi. En tiedä onko apuna olleet nämä D-vitamiinit vai maitohappobakteerit, mutta tyytyväinen olen.
http://www.iherb.com/Carlson-Labs-Baby-Ddrops-400-IU-11-ml/13932?at=0
Erittäin hyvä D3-vitamiini tippoina. Tippa suositellaan antamaan imetysikäiselle tiputtamalla se nännin päähän imetyksen alkaessa. Helppo antaa, ei ole aiheuttanut meillä ainakaan vatsavaivoja tai muuta. Isommille lapsille lusikalla tai ruuan sekaan. Pullossa on n. 400 tippaa ja hintaa pullolla on 12€ (17,23 dollaria)
iHerbistä on helppo tilata. Postikulutkin suomeen ovat vain 2,70 - 4 € (riippuen tilauksen painosta) ja tuotteet toimitetaan kotiovelle (jos olet kotona postin saapuessa, muuten viedään postille) n. viikon päästä tilauksesta. Voi maksaa luottokortilla tai esim. Visa Electronilla. Tällä koodilla: MAB036 saa vielä 5 dollaria (3,4 €) alennusta ensimmäisestä tilauksesta kun laittaa sen tilausta tehdessä referral code kohtaan.
Alennuskoodi: MAB036 (arvo 5 dollaria)
D-tipat sellaisia. Ne vauvoille tarkoitetut.