Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoitat teinisi kaverille,että vierailu on loppu?

Vierailija
22.10.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 10v lapsi, mutta hänen kavereilleen sanon ihan suoraan, että "nyt kotiin, tervetuloa taas joku toinen kerta". Mitä muita mahdollisuuksia on asia ilmaista? en tiedä.

Vierailija
2/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku tilanne, jonka takia noin täytyy tehdä niin koputan oveen ja sanon ett "Villevaltterin täytyy nyt ryhtyä tekemään sitä ja sitä, ja Jounipetterin varmaan siis lähteä. HUomennahan teillä on aikaa jatkaa tuota."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan teinille, että meiltä on häivyttävä klo xx.00 mennessä.

Teini itse kertokoon kavereilleen.

Vierailija
4/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 10v lapsi, mutta hänen kavereilleen sanon ihan suoraan, että "nyt kotiin, tervetuloa taas joku toinen kerta". Mitä muita mahdollisuuksia on asia ilmaista? en tiedä.

sanon että nyt voisi "pekka" lähteä kotiin, moikka

Vierailija
5/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse siis teinin kavereista. Nytkin meidän teini vois tulla kotiin yhden kahden tai useamman kaverin kanssa.

Harvoin täytyy kehottaa kavereita lähtemään kotiinsa, kyllä ne itsekin hokaa katsoa kelloa ja tajuaa että pitää jo lähteä.

Joskus kun olen kuitenkin joutunut sanomaan ja sanon vaan vaikka että "nyt tää talo hiljenee, tervetuloa tytöt ja pojat huomenna uudelleen" Ei siinä sen kummempia.

Vierailija
6/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osaatte varautua isompaan määrään ruokaa,jos vaikka 3-4 kaveria tulee yllättäen kylään eikä tajuu ite lähteä? vai pyydättekö vaan oman lapsenne pöytään?

Vierailija
7/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten osaatte varautua isompaan määrään ruokaa,jos vaikka 3-4 kaveria tulee yllättäen kylään eikä tajuu ite lähteä? vai pyydättekö vaan oman lapsenne pöytään?

Mutta kyllä mä varmaan sanoisin ihan samoin teineillekin, jos ruokaa ei olisi vieraille asti varattu eli nyt meillä on päivällinen, joten eiköhän teilläkin ole jo aika lähteä kotiin.

Ei kai kukaan varoittamatta osaa varata ruokaa monelle ylimääräiselle henkilölle? Eri asia, jos asiasta tietää etukäteen eli on jotenkin sovittu.

Vierailija
8/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pitäisi häätää joku kotiinsa. Teinit ei minua häiritse, vaikka olisivat miten pitkään, mutta ovat kai tajunneet itse lähteä aina ajoissa. Meillä tarjotaan ruokaa, jos siitä on ennalta sovittu, tai jos sitä sattuu muuten olemaan ylimääräistä.

Vierailija
9/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoisin...ja olen sanonutkin.

On muuten uskonut kerralla.

Vierailija
10/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoisin...ja olen sanonutkin.

On muuten uskonut kerralla.

juuri näin.Ei ongelmaa

Vierailija
11/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää.

Vierailija
12/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinini pääsääntöisesti ilmoittaa mulle etukäteen, kun sen kaverit on tulossa ja varmistaa, ett käyks et ne on siihen ja siihen. Jos kavereita tulee yllättäen, teinini käy kysäsees multa, et miten ois, sopiiks mulle et ovat meillä ja kuin myöhään.

Vierailija
13/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyn olisiko kaveripiirissä ketään isompi kaluista. Ei pyöri enää nurkissa sen jälkeen.

Vierailija
14/14 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rempseästi tulen paikalle ja huudahdan iloisehkosti että bileet on ohi, kello pykälässä, nyt on meidän perheen aika käydä Höyhensaarille! Tästä yleensä tajutaan, että on aika lähteä. Toki usein vastassa on narinaa ja "eiiii vielä" -juttuja, mutta sanon siihen että kyllä vain kuten Sohvi-täti Kardemumman kylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän