Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet Naiset?

Vierailija
22.10.2011 |

Lukiessani tätä palstaa,kuinka moni teistä on aviossa? Kuinka paljon keskustelette puolisonne kans asioista mitä täällä ilmenee? Oletteko uskollisia toisianne kohtaan? Jänniä juttuja mut lueskelemme tätä yhdessä,onnellisesti aviossa!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis nainen ja luen yksin näitä, miestäni ei kiinnosta keskustelupalstat.

Väillä saatan mainita jotain mitä olen lukenut, mutta harvemmin täältä löytyy mitään "keskusteltavaa".

Ja ollaan uskollisia toisillemme, ainakin minä, ja luulen myös että kumppanini myös.

Vierailija
2/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei pahemmin tämän palstan jutut kiinnos

Mta mutta välillä keskustellaan jos kerron mitä täällä on puhuttu. Viimeksikin juteltiin siitä, kuinka täällä joku väitti, että miehet haluavat vain poikalapsia.

Uskollisia ollaan toisillemme. Tai siis minä ainakin. Mistäs minä voin tietää, mitä mies työajallaan tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollisia ollaan toisillemme. Tai siis minä ainakin. Mistäs minä voin tietää, mitä mies työajallaan tekee.

tuntuu vähän siltä, että koti-ilmapiiri ei ole ihan kohdallaan

Vierailija
4/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti yritän provoilla ja keksiä mahdollisimman paljon "haloota" aiheuttavia keskusteluja.

Useasti nautin myös hyvän keskusteluaiheen täydellisestä sabotoinnista niin, että itse asiasta kaikki huomio keskittyy minun kanssani väittelyyn, se on melko helppoa saada varsinkin palstan naiset mukaan väittelyyn, joka on jo alkujaan tuomittu ratkaisemattomaksi.

Suurin ilo on huomata, kuinka varsin versova ja ajatuksellinen keskustelu tyrehtyy heti alkujaan. Tai vain noin 10 kirjoituksen jälkeen :)

Metsänpeikko :)

Vierailija
5/5 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täällä tarvitsis notkua jos näitä ongelmia ei olisi... menisi aika IHAN jossain muissa puuhissa.... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän