Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5 kk tupakoimatta ja tällä kertaa lopullisesti =)) ov

Vierailija
22.10.2011 |

Yhteistyössä tähän ystävien kanssa alettiin ja ne ystävät ovat vielä "vasta lopettelemassa".

Toki, ihan sama minulle miten polttavat tai milloin lopettavat, mutta miksi minä olen nyt se pahis meidän porukasta? Olen se joka "ei enää koskaan uskalla ees maistaa tupakkaa, kun on olevinaan niin irti" ja se tylsä, joka "ei tuu ees tupakkapaikalle vaan öhöttää sisällä lehen kanssa"

Ja porukan kanssa tupakkalakkoja takana älyttömän monta.

t. 20 vuotta polttanut 37- vuotias kotiäiti

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vaan kurkku kipeytyi ja oli sen taki pari päivää polttamatta. Sitten jatkoi siitä. Musta se oli kamalaa. Toki, olin ylpeä miehestä, mutta samalla koin, että lopetti varoittamatta ja tuntui typerältä yksin haista ja hytistä ulkona. Suutuinkin miehelle hiukan ja mies ihmetteli, mikä oli ongelma, kun ei hän mua vaatinut lopettamaan....:)

No, tajusin kyllä itsekin typeryyteni, mutta koin miehen olevan petturi ja ennen kaikkea olin kateellinen, kun hän tuosta vaan lopetti ja itsellä ei heti riittänyt tahto.

Kuulostaa varmaan naurettavalta ja sitä se onkin, mutta tältä se silloin tuntui. Muutamaa kuukautta myöhemmin lopetin itsekin.

Vierailija
2/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies poltaa pari askia päivässä. On jo verenpainelääkkeet vaikka on 36-v. Ei taida olla pitkäikäinen kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuitko pitämään painon kurissa?

Itse lopetin tupakoinnin 1.7.11, poltettuani myöskin yli 20v. Yllättävän helposti meni, eikä takapakkeja ole tullut. No, toisaalta pieni takapakki tietty tuo painonnousu. 4kg tuli, että heilahti... Tartteis tehdä jotain.

Viihteellä en ole ollut, joten en tiedä, iskeekö tupakan himo, jos muutaman sidukan ottaa? Pikkujouluaikana tuokin varmaan selviää :)

Vierailija
4/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten unohdin, että yhtä tupakkaa ei ole.

Pysy vahvana, älä maista sitä ensimmäistäkään.

Vierailija
5/5 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun itseäni aliarvioitiin tupakanpolton lopettamisen kanssa. Sieltä tuli vaikka sun mitä kommenttia tupakoivilta ystäviltä, jotka tiesivät ettei tupakointia voi koskaan oikeesti lopettaa.

Noh, minäkin lopetin sauhuuttelun vasta puoli vuotta sitten, enkä todellakaan polta savujakaan enää koskaan joten voin hyvillä mielin ja ylpeänä sanoa olevani tupakoinnnin lopettanut, pari ystävää menettänyt henkilö.

Tsemppiä sinulle ja muista että tuon kolmen kuukauden jälkeen ei ihan oikaseti tee edes mieli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi