Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon miehestä

Vierailija
21.10.2011 |

Tässä hieman taustaa: Olemme uusperhe, lapsia on neljä, minulla 2 ennestään ja meillä avomieheni kanssa 2 yhteistä, kaksi vanhinta teinejä ja pienet 6 ja 4v. Olemme olleet yhdessä kymmenen vuotta joista seitsemän asuttu yhdessä.

Mies on aina ollut hankala ja muuttunut vain pahemmaksi vuosien kuluessa. Perheneuvolassa on käyty kahteen eri otteeseen useita kertoja. Miehen hankaluuden, mustasukkaisuuden ja ilkeän käytöksen vuoksi olen päättänyt että eroan.

Asumme yhteisessä isohkossa talossa, mies ei suostu muuttamaan mihinkään. Eron jälkeen pienempien lasten kohdalla kysymykseen tulisi viikko-viikko systeemi joten minulle paikkakunnan muutos ei ole vaihtoehto, asumme miehen kotipaikkakunnalla. Työpaikkani, ystäväni ja elämäni on myös täällä.

Paikkakunnalla on pula asunnoista joten minun ja lasten olisi vaikea löytää uutta tarpeeksi suurta asuntoa. Miehen olisi huomattavasti helpompi löytää sopiva hieman pienempi asunto itselleen ja pikkulapsille.

Olen asunut jo muutaman kuukauden eri huoneessa kuin mies. Kysymys kuuluukin että miten mies saadaan uskomaan että se on loppu nyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä