Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko DP

Vierailija
21.10.2011 |

Haluaisin kokeilla joskus tuplapanoa, ajatus kiihottaa minua. Mutta miten on, sattuuko se? Onko muita jotka ovat kokeilleet, miltä tuntui?

N26

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaikeaa on käyttää kahta dildoa kahdessa reijässä? kyllä onnistuu.

Jos ei ole kukaan auttamassa niin pumppausliikettä voi olla vähän hankala saada aikaiseksi yksin. 

Vierailija
42/63 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kukaan auttamassa niin pumppausliikettä voi olla vähän hankala saada aikaiseksi yksin. 

Eiköhän joku naapuri voi tarjota auttavaa kättään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku naapuri voi tarjota auttavaa kättään. 

Ei oikein nuo naapurit kuumota ja vaikka kuumottaisikin niin ei kiitos. 

Vierailija
44/63 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu. 

Vierailija
45/63 |
11.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Miten olette saanut kysyttyä mieheltänne sopisiko ottaa seksipuuhiin toinenkin mies mukaan, oletteko suoraan kysynyt miten olisi? Itse haaveilen 2 miehestä ja tuplapanosta, olisi ihanaa jos molemmilla miehillä olisi isot kalut.

Vierailija
46/63 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö panna DPssä anukseen vai pilluun jos toisena on dildo tai joku sträppi? 

Vierailija
47/63 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö panna DPssä anukseen vai pilluun jos toisena on dildo tai joku sträppi? 

Mä tykkään naida pilluun, tuntuu mahtavalta kun toinen kapula hinkaa samalla sieltä perseen puolelta pillussa olevaan kulliani.

Vielä jos siellä on vaikka vibraattori niin värinät tuntuu mahtavasti seinämien läpi.

Vierailija
48/63 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TP eli tripla penetraatio no mun juttu. 

Vierailija
49/63 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TP eli tripla penetraatio no mun juttu. 

Mites tämä operaatio tapahtuu? 

Vierailija
50/63 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kokeilla joskus tuplapanoa, ajatus kiihottaa minua. Mutta miten on, sattuuko se? Onko muita jotka ovat kokeilleet, miltä tuntui?

N26

Vierailija
51/63 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kokeilla ja harjoitella dildolla. Kun on tottunut saamaan kakkoseen ja pystyy siitä nauttimaan, niin itsellä ainakin dildo pimpissä tuntuu entistä paremmalta.

Pelottaisi silti kyllä hieman antaa itsensä kahden miehen armoille. Dildoa pystyy hyvin itse kontrolloimaan, mutta jos tilalla olisi kiihkeä raavas mies niin jotenkin hurjalta tuntuisi ja veikkaan että voisi sattua.

Vierailija
52/63 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta aitoo en ole samaan aikaan saanut... mieli tekis kyllä. Vimeks kun kokeilttiin niin sauva pyllyssä ja sitten pippeli ja ja toinen sauva pilluun...arghhh mikä olo kun värinä päälle. Jotenkin ihanan tuhmaa kun mies tulee peppuun...lämmintä spermaa kuplii. No sinne kyllä päästetty muutaman kerran pissatkin....

Vierailija
53/63 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kaivataan!

Vierailija
54/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aviomieheni on sanonut että voitais toteuttaakin. Mutta mulla ei ole pokkaa siihen. Mikä on outoa koska olen tehnyt jos jonkinlaista ennen kuin tapasin mieheni.. Toi on vaan jäänyt, valitettavasti, kokeilematta.. :/

Hmmm... millaista olet sitten tehnyt?

Vierailija
55/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Kahta aitoo en ole samaan aikaan saanut... mieli tekis kyllä. Vimeks kun kokeilttiin niin sauva pyllyssä ja sitten pippeli ja ja toinen sauva pilluun...arghhh mikä olo kun värinä päälle. Jotenkin ihanan tuhmaa kun mies tulee peppuun...lämmintä spermaa kuplii. No sinne kyllä päästetty muutaman kerran pissatkin....

Voi vitsit että kiihottas kokeilla pyllyyn pissaamista! Tosin en usko että siinä onnistuisin, kun en osaa kusta seisovalla kullilla harjoittelusta huolimatta ja tuossa tilanteessa olisi varmasti kulli aivan kivikovana.

Vierailija
56/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta muutamista kerroista. Voi laskea yhden käden sormilla :) Tuossa hommassa molemmat aukot tuntuvat paljon ahtaammilta kun molemmissa täytettä yhtäaikaa, eli liukkaria reilusti molempiin reikiin ja kikkeleihin myös. Kannattaa siis työntää ensi kakkoseen ja sitten vasta pimppaan. Näin homman saa oikeasti toimimaan: Ensin toinen mies jalat suorina alimmaiseksi. Sitten nainen päälle ja pitää muistaa asettua oikeaan kohtaan ja sovittaa munaa pimppaan ja sitten ulos huulille valmiiksi (tämä on tärkeää - muuten ei onnistu). Sitten toinen mies taakse ja muna peppuun pohjaan asti. Sitten muna pimppaan. Lyhyitä työntöjä samaan tahtiin. Ei kannata päästää luiskahtamaan ulos. Parasta seksiä ikinä. Varaudu elämäsi voimakkaimpaan orgasmiin (nainen)

Vierailija
57/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

keski ikäinen N kirjoitti:

m48n47 kirjoitti:

Me olemme vaimoni kanssa käyttäneet vielä isoa dildoa pimpsassa samalla kun minä olen painanut oman kaluni peppuun kondomilla suojattuna . Onnistuu hyvin konttaus asenossa. Riittävästi liukkaria ja kiihoittamista. Sauva ensin sisään  sitten kalu. Ei mene kauaakaan kun vaimo saa ison orgasmin. Olen ehdottanut sauvan vaihtoa oikeaan kaluun ja riittävän kiihoittuneena ollessaan vaimo on sanonut että kyllä käy  ja haluaa. Toki siinä tilassa ollessaan jo ajatuskin kiihoittaa lisää. Itse olisin valmis kokeiluun. Olemme 47 ja 48 ikäisiä.

Voi kun meillä mieheni suostuisi kokeilemaan edes sauvan kanssa. Itse haluaisin kyllä. Kahta sauvaa on  hankala yksin käyttää. Täytyy siis vaan haaveilla...

Olisitko sinä valmis kokeilemaan 2n 1m kokoonpanolla?

En ole ajatellut asiaa mutta voisi olla ihan kokeiltavissa. Toki jos toinen nainen olisi se joka ottaa ohjat niin voisin suotua kokeiluun. Nainen varmaan osaisi tuottaa erillaisen orgasmin kuin mies. Mieheni olisi varmaan innoissaan jos pääsisi ns. vieraan kanssa touhuamaan.

Eiköhän 2n1m kokoonpanossa ole ideana keskittyä siihen mieheen?

Tuskin kovin moni nainen innostuisi jos mies alkaisi heti 2m1n ideasta kuultuaan miettimään miten se toinen mies voisikin olla loistava suihinottaja.

Vierailija
58/63 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA ON ERITTÄIN OLEELLINEN KYSYMYS:

Kun DP:ssä saatte sekä pilluun, että peppuun. Haluatteko, että molempiin mennään samaan rytmiin sisään VAI vuorotellen sisään?

Jos esim. miehen kanssa tätä tekee niin, että hän dildottaa siis.

KIITOS IHANAT. <3

Vierailija
59/63 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun DP:ssä saatte sekä pilluun, että peppuun. Haluatteko, että molempiin mennään samaan rytmiin sisään VAI vuorotellen sisään?

KIITOS IHANAT. <3

Rytmi ei ole tärkein vaan liike!

Vierailija
60/63 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa 28v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS IHANAT. <3

Rytmi ei ole tärkein vaan liike!

Kerro lisää! Mitä tarkoitat tällä? Pitkiä vetoja? Silläkö ei ole väliä, täyttyykö reiät yhtäaikaa vai vuorotellen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi