Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varma, odotanko lasta miehelleni vai baaritutulle..

21.10.2011 |

Moikka!

Minulla on ihan hirveä ongelma! Erosin mieheni kanssa, jonka jälkeen kuitenkin pian palasimme yhteen. Pian sen jälkeen huomasin olevani raskaana. Silti myös eromme aikana harrastimme seksiä, mutta raskaaksi tulin saman kierron aikana, jolloin olin sängyssä myös toisen miehen kanssa. Jos tietäisin varmaksi, että lapsi on mieheni, haluaisin sen ehdottomasti pitää. Miehenki kanssa seksiä harrastin heti menkkojen loputtua, sekä viikon päästä tämän toisen miehen kanssa. Ensimmäiset raskausoireet tulivat heti muutaman päivän päästä siitä kun olin tuon toisen miehen kanssa ollut. Voisiko ne ihan selkeät raskausoireet (joista heti tiesin olevani raskaana) tulla jo muutaman päivän sisällä? Kummankaan kanssa ei tullut ehkäisyä käytettyä, paitsi keskeytettyä.. typerä olin tiedän.

Tätä olen yksin pitkään miettinyt, en ole kertonut edes miehelleni. Auttakaa:(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vaihtoehtoja:

sä mietit nyt asian ensin et mitä teet raskaudelle (pidätkö/abortti)

isyysasian sit selvität myöhemmin jos niikseen tulee.

Ikävä tilanne sulle ja kaiken lisäksi et voi väittää vauvaa jomman kumman lapseksi,koska et tiedä,eli miehetkin saa olla raskausajan epätietoisuudessa.

Suhdettakaan ei voi laskee lapsen varaan,molemmat miehet voi pestä kädet tässä tilassa ja todeta et kiitti,en haluu tätä,eli sä itse olet nyt ainoa jolla on ratkaisun avaimet kädessä.

Tsemppiä kovasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla