Lue keskustelun säännöt.
Tarvitseeko kukaan pinnasänkyä? Espoossa
20.10.2011 |
lahjoitan valkoisen, käytetyn pinnasängyn noutoa vastaan. Sänky pitäisi noutaa mahdollisimman pian, ennen marraskuun puoliväliä. Lisätietoja täältä tai unohdase@yahoo.com
Kommentit (4)
alkuperäiset ruuvit ja "puut" millä pohja saatiin nostettua puuttuivat ja siihen on sitten vaihdettu toiset tilalle. Laita sähköpostia jos kiinnostaa ja jos haluat tulla vaikka katsomaan sänkyä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käykö, että laitan huomenna säpöä? Juttelen ensin miehen kanssa:)
ota sähköpostiosoite talteen kaiken varalta..
Täällä tarvittaisiin? Onko pohja nostettava?