Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostiko joku teistä niitä Hannan disney-haaalareita huutonetistä?

Vierailija
07.11.2005 |

Myöntääkö kukaan?

Kommentit (7)

Vierailija
2/7 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milessä ei muuta kuin ostaminen,ostaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/7 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se vaihtovaimo ei myynyt hannan tunnuksella vaan nelonen oli ottanut toimittajansa nimellä oman tunnuksen myyntitilanteen lavastusta varten. Tarkoitus oli osoittaa, että vaihtovaimo myisi ne haalarit mutta todellisuudessa niitä ei myyty. Lue Hannan kommentti heips =) -ketjusta. Mutta siihen ohjelmaan se tehtiin ikään kuin katsojat huomaisivat mitä muutoksia vaihtovaimo tekisi hannalle.

Vierailija
5/7 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ylemmän linkin puvut on ne Hannan puvut. Eihän se niitä itse myynyt! Vaihtovaimo sai ilmeisesti käyttää jollekin tv-tyypille tehtyä nimeä ja taisipa tuotannon porukka itse huudella puvut poiskin...

Vierailija
6/7 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin palautteessa lukeekin, kielenkäyttö on todella törkeää.

Itse huusin (erehdyin) puseron ko myyjältä ja kun kun kyselin lähettämisestä (maksamisesta oli kulunut jo 3 viikkoa) niin akka melkein tuli linjoja pitkin. En ollut ainoa ostaja ja kaikki alapään termit tuli kyllä julki. Aivan seko. Oliks toi Wahlsten eilisessä vaimot vaihtoon osassa ?

Vierailija
7/7 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan seko muija. Lapset on sillä vaan koristeena et saa pitää Disneyn vaatteita heillä ja taitaa vauva vaan tulla sen takii et saa pitää niitä kevyttoppapukuja sillä. Taitaa olla jokaiselle päivälle oma puku=)