Kiire! Mitä miehen autolle pitää tehdä, ettei se lähde huomenna käyntiin?
Jotain, jota ei voi nopeasti korjata, mutta jonka korjaaminen on kuitenkin mahdollista, eikä tule kalliiksi.
Kommentit (23)
mut kerro ensin miks sun täytyy saada tehdä niin?
tai pätkäise jostain sulakerasian täkeästä sulakkeesta lanka poikki. Ei se heti tajua. Siellä on moottorille useampi sulake, rasian kannessa lukee kyllä. Sulakerasia on kuskin jalkatilassa, ja toinen konepellin alla yleensä. Kansi vaan auki, ja nappaat sieltä sulakkeen irti, käsittelet vähän ja laitat takaisin.
aattele jos menee vaikka jarrut, ja ukkos ajaa kolarin? Saat syytteen kuolemantuottamuksesta.
aattele jos menee vaikka jarrut, ja ukkos ajaa kolarin? Saat syytteen kuolemantuottamuksesta.
että se on tehty tahalleen? Hahaaa, eihän se saa selvitettyä paljon yksinkertasempiakaan rikoksia.
jos ei se käynnisty, niin paha on ajaa kolaria.
Mä ehdotan, että irrotat startista piuhan.
Meinaan kyllä siinä aikaa meni, ennen kuin kaikki muut mahdolliset seikat oli käyty läpi, ja vika lopulta löytyi startin liittimestä. Siinä kuitenkin ensin epäilee akkua yms.
jos ei se käynnisty, niin paha on ajaa kolaria.
Mä ehdotan, että irrotat startista piuhan.
Meinaan kyllä siinä aikaa meni, ennen kuin kaikki muut mahdolliset seikat oli käyty läpi, ja vika lopulta löytyi startin liittimestä. Siinä kuitenkin ensin epäilee akkua yms.
Jos plussa ottaa maihin jostain, niin akusta pukkaa sit virtaa runkoon...
olipa mulla sit tuuria kun meni oikea johto paskaksi.
käsiraudoilla sänkyyn kiini, ettei tuu taloudelliusta vahinkoa !
olipa mulla sit tuuria kun meni oikea johto paskaksi.
Jos kertoisit tarkemmin syyn sekä autosta vuosimallin ja bensa vai diesel, niin antaisin muutaman hyvän vinkin.
Olennaista kai on se, että se ei mene rikki kovin pahasti mutta sen verran, ettei mies saa sitä huomenna ihan vähällä vaivalla liikkeelle.
Urpo mikä urpo. Toivottavasti ukkosi heittää sut pellolle.
puhkot 2 rengasta. Tee se samalle puolelle oleville renkaille, niin menee normaaliksi vahingoksi. Renkaat ei paljoa maksa.
miksi?
että mies on lähdössä "poikien kanssa kalareissulle" tms.
Tai ap on salarakas, ja huomenna miehen pitää palata kotiin ennen kuin akka saapuu lomareissulta.
Nappaa avaimet ja mene laittamaan valot päälle yöksi. Ei takuulla lähde käyntiin aamulla.
syvälle pakoputkeen.
TOIMII! Testattu on.