Kyllä 2-vuotiaat voi olla rasittavia! :)
Hermoille käyviä yksilöitä ja silti niin kultaisia muruja... Ei kerää leluja ja jos kerääkin, ei varmasti pudota lelua laatikkoon vaan sen viereen. Ei kiitä ruoasta, ei sitten millään, vaikka hyvin osaa.
Mutta jotain positiivista, kun takuttiin lelujen keräämisen kanssa puoli tuntia, tuli ihan kiltisti pöytään ja söi...
Montakohan viikkoa tämäkin kestää? Vai kenties loppuelämän? :D
Kommentit (9)
meidän 2veellä on menossa minä ite-kausi. Kaikki mahdollinen pitää tehdä itse, vaikka olisi miten vaikeaa. Hermothan siinä monesti lapselta menee -ja aikuiseltakin joskus.. Mutta oppia ikä kaikki:-)
----kun takuttiin lelujen keräämisen kanssa puoli tuntia---
Kyllä pikkulapsen saa ihan leikin varjolla keräämään lelunsa. Ja jos ei saa niin pitäiskö mennä ihan itteesä.
Käskyttäminen ei ole hyvä kasvatusvaihtoehto! Jos sen aloittaa jo noin pienestä saa jo sitten huutaa kurkkusuorana teinille joka ei siltikään tottele!
Kokenut!
Hermoille käyviä yksilöitä ja silti niin kultaisia muruja... Ei kerää leluja ja jos kerääkin, ei varmasti pudota lelua laatikkoon vaan sen viereen. Ei kiitä ruoasta, ei sitten millään, vaikka hyvin osaa.
Mutta jotain positiivista, kun takuttiin lelujen keräämisen kanssa puoli tuntia, tuli ihan kiltisti pöytään ja söi...
Montakohan viikkoa tämäkin kestää? Vai kenties loppuelämän? :D
Ihmettelen vaan, onko sen 2-vuotiaan aina kerättävä itse lelut (osasi tai ei) eli onko siitä tehtävä tuntien valtataistelu..?
Vanhin on onneksi vasta seitsemän ja hän on se helpoin yksilö. :)
ap
Isot lapset - suuret murheet.
niimpä. Meillä ei saanu tänää vaihtaa vaippa.. Sai hirveen itkupotkuraivarin ku sanoin et nyt vaihetaan vaippa.. huoh. :) aattelin sit et olokoo märällä vaipalla jos haluaa kerta.. =) Nehä tekee just nii ku haluu eikä niinku pitäs..
ap
Tää on vaikeampaa kuin uskoinkaan vaikka itse työskentelen teinien kanssa ja luulin...juuh, en luule enkä tiedä mitään :D
ap
meidän perheessä on kiukutteleva 2vuotias,
11v esimurkku sekä 15vuotias murkku...
Repikääs siitä =D
Joskus on semmonen meteli talossa,että
hurlumhei...