Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut 9v ihastunut yhteen ja samaan mieheen, vaikka olen naimisissa.

Vierailija
19.10.2011 |

Menin 11v sitten naimisiin. Kaksi vuotta sen jälkeen ihastuin mieheen, johon olen ollut ihastunut nyt 9v putkeen.

Tämä on ihan älytöntä. Rakastan omaa miestäni, meillä on ihana perhe. Olen saanut, mitä halusin. Mieheni rakastaa minua. En kaipaa mitään ulkopuolisia tähän suhteeseen.

Joka ikinen kerta, kun näen tuon miehen, jalat menee alta. Tiedän, että hänellä on ollut hyvinkin lämpimiä ajatuksia minusta, mutta mitään ei ole välillämme tapahtunut.

Miestä ei voi heivata elämästä pois, tulee olemaan läsnä hamaan loppuun asti.

Miksei tämä ihastus laannu? En ruoki sitä millään tavalla. Välissä oli yksi vuosi, jolloin en nähnyt miestä, ei viestitelty millään välineellä, en edes kuullut koko miehestä mitään. Kunnes sitten taas eräänä päivänä tapasin hänet ja molemmilla hymy herkässä.

Mies on kaiken lisäksi mustasukkainen tuosta miehestä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhes sama tilanne, ja sama aika ollaan oltu naimisissakin! Mutta minä olen ollut ihastunut "vasta" reilut 3 vuotta. Minullakin tuo mies tulee pysymään elämässäni tavalla tai toisella ja tapaan häntä vääjämättä ajoittain, halusin tai en. Olen ajatellut että "viaton" ihastus menee ohi, kun en ruoki sitä, mutta eipä ole mennyt... ja meilläkin on niin, että tuo mies on osoittanut kiinnostusta ja viihdymme toistemme seurassa, hän on sanonutkin minulle jotain hyvin henkilökohtaista ja lämmintä... mutta ei ole tapahtunut mitään.

Meilläkin mies on mustasukkainen, todella pahasti. En voi muuta kuin vakuutella, että mitään ei ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan. Hassua jotenkin, että "se ei mee pois..."

Vierailija
2/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina.

Ainut vain että tuo mieskin on naimisissa enkä tiedä mitä hän minusta ajattelee. Itse olen lääpälläni häneen, ollut jo vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tarina.

Ainut vain että tuo mieskin on naimisissa enkä tiedä mitä hän minusta ajattelee. Itse olen lääpälläni häneen, ollut jo vuosia.

Minä olen aina ollut kiltti ja tottelevainen, kunnollinen tyttö. Tällainen edes ajatuksen tasolla "pettäminen" on jo tarpeeksi hirveää. En voi näille fyysisille tunteille yhtään mitään, vaikka järjellä yrittäisin niitä sammuttaa.

Aika pitkä aika kuitenkin, 9 vuottta, olla tällaisessa pinteessä. Eikä mitään ulospääsyä ole näkyvissä.

ap