Mitä taloyhtiön jätelavalle EI SAA heittää?? Auttakaa pliis!
Eli talyhtiömme pihalle tuodaan jätelava ja ilmeisesti aika laidasta laitaan saa tavaroita sinne viskoa mutta saako esim. rikkinäistä pölynimuria?? Huonekalut taitavat olla okei, sängyt, kirjahullut jne. entäs vanhat rikkinäiset matkalaukut jne.? Kiitos jos joku voi vastata!
Kommentit (8)
Yleensä koneet pitäisi viedä lajitteluasemalle (esim. stadissa Sortti), sen saa tehdä maksutta. Mutta talkoiden yhteydessä on saatettu maksaa lajittelemattoman jätteen lavastakin, tosin en oikein usko.
isännöitsijältä. Meillä oli just syystalkoot ja oli lajittelemattoman jätteen lava, sai paiskoa sinne mitä vaan. Tää oli kyllä eka kerta kun näin on ollut, aikasemmin ei ole saanut esim. elektroniikka laittaa.
kysy siltä taholta kuka lavan on toimittanut jotta tiedät minne se menee jne
Olisipa kiva jos sinne voisi viskoa mitä vaan, pääsisi ennen muuttoa kivasti roinasta eroon..Pyöriäkin sinne saa heittää sillä lapussa luki että nimikoimattomat pyörät pyörävarastosta heitetään sinne, sen takia mieti että kuulostaa sellaiselta lavalta mihin ehkä voisi heittää vähän kaikenlaista..
ap
.Pyöriäkin sinne saa heittää sillä lapussa luki että nimikoimattomat pyörät pyörävarastosta heitetään sinne, sen takia mieti että kuulostaa sellaiselta lavalta mihin ehkä voisi heittää vähän kaikenlaista..
ap
Miksei ihmiset voi nähdä edes sen vertaa vaivaa että veisivät tarpeettomat tavarat kierrätyskeskukseen? (myyminen on liian vaikeaa monelle, sen olen jo oppinut ja ilmaiseksi antaminen on pahempaa kuin kaatopaikalle kärrääminen)
ja mistäs minä tiedän mihin he niitä kärräävät, ehkäpä lajittelevat ne ennenkuin käyvät kippaamassa kaatikselle?? Mutta näin luki taloyhtiöltä tulleessa lapussa, minkäs minä sille voin :D
ap
.Pyöriäkin sinne saa heittää sillä lapussa luki että nimikoimattomat pyörät pyörävarastosta heitetään sinne, sen takia mieti että kuulostaa sellaiselta lavalta mihin ehkä voisi heittää vähän kaikenlaista..
apMiksei ihmiset voi nähdä edes sen vertaa vaivaa että veisivät tarpeettomat tavarat kierrätyskeskukseen? (myyminen on liian vaikeaa monelle, sen olen jo oppinut ja ilmaiseksi antaminen on pahempaa kuin kaatopaikalle kärrääminen)
kierrätyskeskukseen. Mulla ei ole autoa, ei ajokorttia eikä ketään kuka voisi auttaa jotne yllä, ielestäni on KIVA että tuo jätelava tulee pihallemme.
ap
paitsi ongelmajätettä ja tavallista sekajätettä.